10 Reacties
5 dagen geleden
Hier ook niet, hebben geprobeerd met middagdutjes maar hij wilt niet in bed smiddags. Snachts blokken van 6a7 ur
5 dagen geleden
Reactie op EvaT96
Awel dit had ik dus ‘verwacht’ maar ik heb een baby gekregen die precies me ...
Idd is hier ook zo, maar ik voed waar ik ben.
5 dagen geleden
Reactie op Cindytj
Hier de overdag slaapjes geen vast ritme, de voedingen vallen wel redelijk ...
& hoe oud is je kindje?
4 dagen geleden
Hier ook geen vast ritme. De voedingen verschillen ook van dag tot dag, dus de dutjes ook. Ze doet altijd wel nog een grote dut na haar eerste ochtendvoeding. Ze valt vanzelf in slaap dan. Nu probeer ik haar ook weg te leggen voor een middagdut, want merk dat ze anders in de avond oververmoeid geraakt en veel moeilijker in slaap valt. En in de vooravond valt ze ook nog eens vanzelf in slaap. Maar ze slaapt ook overal, dus wij moeten ons hier ook niet teveel aanpassen. Hier ook goeie nachten van 7/8u slaap ongeveer (hout vasthouden)☺️
3 dagen geleden
Geen vast schema. Maar ze slaapt ‘s nacht wel al sinds haar 8 weken van rond 22-23h tot 5-6h, voeden en dan terug tot rond 9h.
Verder zit er geen regelmaat in, maar ik probeer wel dat ze niet langer dan 1h30à2h wakker is (kan zeker vroeger), anders is ze ‘‘s avonds nood aan veel troost.
Tot kort sliep ze ook nog overal, maar ze is nu 13 weken, volop haar wereld aan het verkennen en als we op stap zijn, lukt het slapen niet echt super meer 😕 Sowieso zijn we nog aan het oefenen op de namiddagdutjes… enkel op mij of in de auto zijn een succes 😊
Tips om dutjes vlotter te laten verlopen?
3 dagen geleden
Hier ook, ze gaat gewoon tussen 8-9 uur in bed omdat ik merk dat ze later dan dat overprikkelt geraakt. Voor de rest vraagt ze om eten wanneer het haar uitkomt… ik volg…