9 Reacties

5 dagen geleden

Hej! Ik begrijp je heel goed. Ik heb doorheen de zwangerschap al zoveel schrik gehad dat er iets fout zou lopen. De 4 weken tussen de echo's lijken ook zo lang te duren hé. Iedereen zegt gewoon te genieten van de zwangerschap, en probeer da ook zoveel mogelijk, maar toch blijft die schrik

5 dagen geleden

Reactie op Debs37

Hej! Ik begrijp je heel goed. Ik heb doorheen de zwangerschap al zoveel sch ...
Ja ik vind dat de weken zo traag voorbij gaan. En buiten een buik die groter wordt voel ik mij ook vrij goed.

5 dagen geleden

Reactie op Lauraboriau

Ja ik vind dat de weken zo traag voorbij gaan. En buiten een buik die grote ...
Ik ben zaterdag 15+4 en mag ook echt niet klagen qua kwaaltjes. Vandaag wel last onderbuik en onderrug, maar vermoed dat komt doordat ook hier de buik aan het groeien is sinds deze week

5 dagen geleden

Oh ja, heb net zelfde gevoelens en emoties. Ik weet zelfs niet wanneer het al eindelijk overgaat dat ik me stres voor elke controle ook als is het nog redelijk ver tot dan 😃

4 dagen geleden

Ik snap jouw onzekerheid. Hier 17+3w ver en die angst blijft aanwezig, ook altijd goeie echo's. Ik ga nu naar een vroedvrouw voor tussentijdse controles, maar nog gaat die onzekerheid niet volledig weg. Ik hoop gewoon dat het voelen van de baby voor meer geruststelling zal zorgen voor ons allen 🤷🏼‍♀️😅🤭

4 dagen geleden

Hier ook inderdaad. Chatgpt is men beste vriend deze zwangerschap 😬 ik zoek telkens op 'Hoe is een miskraam op ... weken'. Dan komt meestal de bloed en krampen zogezegd. En dan vraag ik 9/10 'Kan het niet zijn dat het hartje gestopt is zonder dat ik dit merk'. Ik hoop dat dit zal beteren eens we ons kindje dagelijks voele. Op die manier krijg je toch bevestiging van je lichaam dat er leven is daarbinnen 😊'

4 dagen geleden

Reactie op Tanya1998

Hier ook inderdaad. Chatgpt is men beste vriend deze zwangerschap 😬 ik zoe ...
Ik heb miskraam gehad op 11,5 en niets van krampen of bloed. Dus dat is niet altijd het geval. Misschien wel voor 8 weken krijg je bloeding en krampen.

4 dagen geleden

Reactie op BlijeCeder680192

Ik heb miskraam gehad op 11,5 en niets van krampen of bloed. Dus dat is nie ...
Ja ewel. Vandaar dat ik dan ook blijf doorvragen aan chatgpt 🙈 ik denk dat veel angst zal weggenomen worden van ons allemaal als we ons kindje voelen en zien bewegen

4 dagen geleden

Reactie op Tanya1998

Ja ewel. Vandaar dat ik dan ook blijf doorvragen aan chatgpt 🙈 ik denk dat ...
Als ik me zorgen maak dan ga ik liggen en kijk op mijn buik, dan kan ik heeel lichtjes voelen of zien dat hij beweegt. Maar ik ben ook zo, doorzoeken, doorvragen, heb al van een vriendin van mij opmerkingen gekregen dat ik het niet mag doen 😂