10 Reacties

vorige week

Hey! Ja hoor heb dit voorgehad bij mijn eerste kindje. Wat zou je graag willen weten? 😘

vorige week

Oh heb je jou kindje kunnen uitdragen?

vorige week

Mijn vriendinnen hebben dit gehad. Ze mochten bijna de hele zwangerschap blijven liggen. Niet werken,niets van zwaar werk, niets opheffen.
Hoe gaat het ondertussen met jou @stefanie00?

vorige week

Reactie op SparklesandSmiles

Hoe gaat het ondertussen met jou @stefanie00?
Het is oke voor nu, nog wat ondersteboven van afgelopen dagen maar de baby doet het goed. Ik heb utrogestan gekregen voor een vroeggeboorte tegen te gaan en ik mag niet meer werken en inspanning doen.

vorige week

Amai heftig! Hoe zijn ze hier achter gekomen? Tijdens de echo gezien of?

vorige week

Reactie op Laurrraaa

Amai heftig! Hoe zijn ze hier achter gekomen? Tijdens de echo gezien of?
Ja op spoed een echo gehad omdat ik veel helder rood bloedverlies had en krampen.

vorige week

Reactie op Stefanie00

Oh heb je jou kindje kunnen uitdragen?
Ik ben bevallen op 37 weken en 3 dagen dus op zich is het wel goed gekomen. Het enige nadeel had ik, dat we het niet wisten.. had op 34 onwijs veel pijn en na meerdere echo’s niets gezien. Op 37 weken en 3 dagen brak men water met onwijs veel bloedverlies.. dan heb ik nog 10 uur lang ‘natuurlijk’ proberen bevallen.. tot ik 5cm had en ze dan besloten voor een spoedkeizersnede doordat ik na 10 (!) uur nog steeds hevig bloeide. En idd de placenta kwam los.. Was dus ook totaal niet te zien op de echo.. nu heb ik een mega gezond jongetje van 2,5 jaar rondlopen 🥰

vorige week

Reactie op Liv1217

Ik ben bevallen op 37 weken en 3 dagen dus op zich is het wel goed gekomen. ...
Wauw dat is wel intens geweest 🫢.. wat gek dat ze het niet op echo zagen. Wel een bemoedigende getuigenis dankjewel hiervoor dat geeft me een beetje goede moed.

vorige week

Reactie op Stefanie00

Wauw dat is wel intens geweest 🫢.. wat gek dat ze het niet op echo zagen. ...
Ja klopt! Het komt inderdaad helemaal niet zo veel voor maar doordat ze het toch wel vroeg hebben opgemerkt bij jou zou ik er zeker goede moed in hebben 😘 kop op komt allemaal wel goed hoor