4 Reacties

10 uur geleden

Mijn dochter had het daar ook lastig mee. Haar voor de spiegel leggen hielp. Haar eventueel op haar buik in de buggy (op een kussen) leggen wnnr je gaat wandelen zodat ze een ander perspectief kan zien. Blijven aanbieden, beter 10 keer 10 seconden dan 1 keer een minuut. Uiteindelijk kunnen ze het allemaal hoor.

10 uur geleden

Hier 4,5 maand , helpt het niet als je zelf zo bij haar ligt op je buik?( doe ik wel veel) Eventueel speelgoed voor haar leggen die interessant zijn, hier helpt de baby Einstein aquarium wel heel goed馃榿
Wij doen de toer rond het huis. Ik leg hem op een deken daarop een mat en dan wandelen we rond. Hij vindt het leuk om rond te kijken. Ook vliegtuig spelen we (ik leg hem op de arm maar hoofd niet ondersteund (enkel buik) moet dan wel zijn nekspieren gebruiken. Was ook proefondervindelijk

10 uur geleden

Hier ook bijna 5 maanden. Zittend, op schoot of op de arm houdt hij zijn hoofd super goed en lang recht, maar eens op zijn buik, gaat zijn hoofdje na 30 seconden richting de grond. Hij vindt het gewoon echt echt niet leuk. Rolt wel van buik naar rug (volgens mij gewoon om van die buik af te geraken). Zijn hoofdje is wat afgeplat maar zou goed komen volgens K&G.