11 Reacties

6 dagen geleden

Ik ben bijna 17 weken en ze is nu 13 cm en dat is volgens de verloskundige 'normaal', dus wel een groot verschil ja!

6 dagen geleden

Ik heb laatst met 16 weken + 1 dag ook een controle gehad. Bij mij was ze toen 14 cm groot. Verloskundige gaf aan dat je tot aan de 20 weken niet goed kunt pijlen of de groei normaal, hoog of laag ligt. Pas met 20 weken moeten ze een bepaalde curve volgen! Ik zou me niet te veel zorgen maken.

6 dagen geleden

Ik heb volgende week een echo bij 17 weken. Onze baby loopt qua groei van bij het begin voor, dus ik verwacht ook zoiets. Ik zal het je laten weten! 😊

6 dagen geleden

Reactie op Kim1985

Ik heb volgende week een echo bij 17 weken. Onze baby loopt qua groei van b ...
Ja graag. Succes !

6 dagen geleden

Reactie op Melmellie

Ik heb laatst met 16 weken + 1 dag ook een controle gehad. Bij mij was ze t ...
Neen ik maak me geen zorgen, alleen heb ik al een gigantische buik (wel derde kindje) en is het best pittig.

6 dagen geleden

Reactie op lisafelien

Ik ben bijna 17 weken en ze is nu 13 cm en dat is volgens de verloskundige ...
Gek hè 🙈

5 dagen geleden

Toen ik 17 weken was, was ze hier 12 cm

5 dagen geleden

Sommigen meten kruin tot stuitje, anderen meten al de volledige lengte tot de voetjes. Vandaar het grote verschil

5 dagen geleden

Hier 11 cm van poep tot kruin, zonder de beentjes dus, op 16+1. Maar de embryo’s komen pas op een curve vanaf 20-24w dus staar je hier voorlopig nog niet blind op! 😌

5 dagen geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Hier 11 cm van poep tot kruin, zonder de beentjes dus, op 16+1. Maar de emb ...
Alle, de embryo’s. Verkeerde woordkeuze. Foetus is beter!

3 dagen geleden

Alles hangt ook af van hoe ze liggen. Om perfect te meten moet de baby met haar/zijn kin op haar borstkast liggen.