6 Reacties

14 uur geleden

Hoi! Ik snap het zeker.. Ons dochtertje is 11 weken vandaag en wij verhuizen in de kerstvakantie. Aanvankelijk dacht ik dat dan het moment was voor haar kamertje alleen, maar nu het dichterbij komt stel ik dat ook nog wel uit :) ik wil ze liefst ook nog dicht bij mij tijdens het slapen. Da's voor iedereen persoonlijk maar deel van het 'mama-zijn' denk ik :) Kan je eventueel een nestje tussen jullie beiden leggen zodat ze toch dichtijj is maar veilig? Of id woonkamer bij haar zijn tot je effectief zelf gaat slapen? Of ze in slaap wiegen en nog even vasthouden voor je ze weg legt..

14 uur geleden

Hier aan 8 weken sliep hij alleen , maar laatste weekje terug bij ons uit gemak voor ons vooral (12 weken oud nu)

11 uur geleden

Ik had ook moeite met ons zoontje alleen te laten slapen. Ik heb die eerste avond/nacht ook echt gehuild. De dag erna was ik echter mega trots! Hij had kei flink geslapen die nacht ( en stiekem sliep ik zelf ook wel beter) Het is even een stap, moeilijk momentje en een stukje loslaten. Maar als je dan ziet dat het goed gaat, ben je als mama eens zo fier

10 uur geleden

Ons dochtertje slaapt al vanaf 6 weken alleen. Voornamelijk omdat ze veel geluid maakte en ik daardoor niet kon slapen. 😅

8 uur geleden

Ons zoontje dag later geboren dan jouw dochtertje slaapt sinds 10 weken in zijn eigen kamertje. Ik had het hier ook moeilijk mee maar ik dacht hoe langer ik wacht hoe moeilijker ik het zal vinden. Eerste nacht heb ik ook amper geslapen omdat ik precies lag te waken.

5 uur geleden

Dank u wel iedereen voor jullie reacties! Ik sta dus elke 3-4 uur op om te kolven. Daarbij zit ik naast haar co-sleeper. Ze ligt rustig te slapen. Gisteren avond heeft ze heel eventjes een beetje verdrietige geluidjes gemaakt. Ik moest toen zo hard huilen dat ze hier helemaal alleen ligt… Na enkele seconden is ze in slaap gevallen. Aangezien het onze eigen caravan is zouden we van daar nemen.