9 Reacties

vorige week

Ik geef gewoon volle griekse yoghurt. Soms meng ik met geprakte blauwe bessen, passievrucht... Of een klein lepeltje fruitspread (Delhaize), deze heeft een betere fruit- toegevoegde suiker verhouding dan confituur.

vorige week

Wij geven gewoon volle natuuryoghurt, al dan niet 'Griekse stijl'. Waarom zouden ze dit niet mogen? Je kan er inderdaad zelf iets van fruit onder mengen. Bij producten 'zonder toegevoegde suikers' of met minder suikers, let ik op. Dikwijls zitten daar alsnog zoetstoffen in, want ja, dat zijn geen suikers. Smaakt alsnog erg zoet dan. Ik lees dus ook altijd de ingredi毛ntenlijst na Magere of halfvolle melkproducten zijn sowieso niet aangewezen op deze leeftijd. Dus even los van de curve van je dochter, kies je best altijd voor de volle variant. Ze hebben die vetten nodig Hoe komt het dat ze onder haar curve zit?

vorige week

Reactie op HarigeEekhoorn

Wij geven gewoon volle natuuryoghurt, al dan niet 'Griekse stijl'. Waarom z ...
Ze is heel vaak ziek, waardoor ze regelmatig slecht eet.

vorige week

Reactie op LauraBE21

Ze is heel vaak ziek, waardoor ze regelmatig slecht eet.
Oh ok茅, dan trekt zich dat vermoedelijk wel terug 'recht' op langere termijn. Dan heb je in elk geval een verklaring ervoor 馃槉 Wij doen ook wel eens havermout onder de yoghurt
Hier ook volle Griekse yoghurt of gewoon volle yoghurt van Zaanse Hoeve hier vinden ze dat heel lekker.

vorige week

Reactie op HarigeEekhoorn

Oh ok茅, dan trekt zich dat vermoedelijk wel terug 'recht' op langere termij ...
Havermout doe ik ook regelmatig in de fruitpap :)

vorige week

Ik geef gewoon volle griekse yoghurt

6 dagen geleden

Ik geef ook Griekse yoghurt of gewone volle yoghurt en daarin meng ik beetje fruit erdoor of een klein lepel pindakaas. Vind hij lekker

6 dagen geleden

Vreemd genoeg (maar ergens vind ik het best ok) wil ze hier de griekse yoghurt alleen puur. Zodra ik er fruit of iets anders door doe wordt ze boos en wil ze die niet meer hebben.