6 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op mmmm125
Lijkt me een enorme moeilijke en pijnlijke keuze! Maar als het zo beter wer ...
Dank je wel! Ik twijfel nog of dat beter gaat werken… al lijkt het voor de papa evidenter.
Nu komt hij nog elke dag naar hier om onze dochter te zien, dus ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om haar 50% te moeten missen.
4 dagen geleden
Reactie op LauraVI95
Dank je wel! Ik twijfel nog of dat beter gaat werken… al lijkt het voor de ...
Klopt, dat is iets waarvoor wij vrouwen het liefst tekenen. One happy family. Helaas kunnen wij onze partner niet besturen in keuzes en gevoelens.. het enigste wat je kan doen is het beste van jezelf geven. Voor jezelf voor je dochter en misschien nog steeds een beetje voor jullie?
4 dagen geleden
Reactie op mmmm125
Klopt, dat is iets waarvoor wij vrouwen het liefst tekenen. One happy famil ...
Klopt, ik kan hem niet “dwingen” om bij ons te blijven als hij het niet meer ziet…
Het komt sowieso hard binnen, maar al zeker omdat onze dochter via een fertiliteitstraject gekomen is.
4 dagen geleden
Je kan dit bij een bemiddelaar laten vast zetten. Ik heb toen gebeld naar het CAW voor juridisch advies. Kan je misschien ook eens doen? Je hebt ook beedigde bemiddelaren. Dat wordt dan meteen rechtsgeldig. Ik ken de details niet. Wij waren gehuwd en is via vrederechter aan het gaan nu. Ik snap t 100% van je dochter te moeten missen. Voelt heel onnatuurlijk aan. Je kan indd niet meer doen dan wat jullie nu doen, vrees ik. Proberen goed overeen te komen. Wij doen soms nog dingen samen met onze dochter. Na 7 maanden uit elkaar zien we elkaar nog graag maar op een andere manier. Relatietherapie kan wel helpen? Mss ook mogelijk als tussenstap?
4 dagen geleden
Reactie op Marieke_VD
Je kan dit bij een bemiddelaar laten vast zetten. Ik heb toen gebeld naar h ...
Ik ga morgen voor iets anders naar mijn advocaat en ik ga daar ook al eens advies vragen.
Financieel enzo moet er voor mij persoonlijk niets geregeld worden. Ik heb mijn eigen appartement en voldoende inkomsten. Enkel voor de dochter natuurlijk.
Wij zien elkaar ook nog graag, maar zoals je zegt na al die maanden is dat niet meer op dezelfde manier natuurlijk. Na al die discussies en de afstand 😕
Ik vraag me soms af: valt dit nog te redden? Moeilijk.