9 Reacties

2 dagen geleden

Hier ook al bijna alles. De 4 hoektanden zijn bijna allemaal door (kwamen zo goed als tegelijkertijd). Was hier wel even pittig 🫣
4 tanden, op 14 maanden. Enkel onderaan. Ik maakte me zorgen maar telkens zeggen ze dat het goed komt. Het is ook wel lastig want hij wil alleen stukjes eten, maar dat kan dus niet goed.

2 dagen geleden

Ik denk dat dit bij elk kindje erg verschillend is. Onze dochter is 14 maanden en heeft 7 snijtanden: de 4 onderste en de 3 bovenste. Ik verwachtte dus eerst die 8e snijtand. Eerstvolgende dat kwam was een kies. Ze zaten met vier tegelijk klaar, maar die andere drie laten nog altijd op zich wachten 😅

2 dagen geleden

Mijn zoon is 15 maanden en hij heeft maar 2 tandjes van onder

2 dagen geleden

14,5 maanden… boven 4 voorste tandjes en 2 kiezen en onder 2 voorste tandjes en ook 2 kiezen… zit nu wel veel met haar handje in haar mond dus hoop op nog 2 tandjes onder 😅

2 dagen geleden

Ja, hier 13 tanden.

gisteren

Hier ook al 12 tanden :)

gisteren

Reactie op EnnahJL

Hier ook al bijna alles. De 4 hoektanden zijn bijna allemaal door (kwamen z ...
Wij ons komen ze ook altijd tegelijk. Die kiezen was 3 weken enorm pittig. Maar ik dacht. Goed nu even rust. Hoektanden komen vanaf 1.5 jaar. Maar hij volgt het het. Vind het wel zielig voor hem.

gisteren

Amai, hier nog maar 5. 3 snijtanden bovenaan en 2 onderaan, maar ik denk dat nu een kies onderweg is. Ik voel die al goed zitten.