11 Reacties

vorige maand

Van wanneer is uw kindje? Mijn dochtertje 18 sept, ook sprong 9 en merk wel dat ze het ‘lastig’ heeft momenteel. Ook wispelturig . Plots heel snel kwaad, hoofd bonken tegen de grond of muur dan. Ondertussen al blauwe plekken op haar voorhoofd. Onze structuur van dutjes en nachten sinds twee weken ook voorbij…, de nachten hier oke maar rond 5u/5u30 klaar wakker en wil echt niet meer slapen. 🤷🏻‍♀️

vorige maand

O ja, ze eet ook minder… en fruit is al helemaal geen optie op dit moment. ‘S avonds geef ik ze soms wel nog knijpfruit, dat eet ze altijd en zo heeft ze toch nog iets binnen

vorige maand

Reactie op Megan.

Van wanneer is uw kindje? Mijn dochtertje 18 sept, ook sprong 9 en merk we ...
Mijn dochter is van 22 september, dus zeer gelijkaardig :)

vorige maand

Reactie op Megan.

O ja, ze eet ook minder… en fruit is al helemaal geen optie op dit moment. ...
Dat is ook heel herkenbaar, fruit gaat er al lang niet of zeer moeizaam in…

vorige maand

Reactie op LauraBE21

Mijn dochter is van 22 september, dus zeer gelijkaardig :)
Hopelijk snel weer zoals voorheen 🤞🏻🙏🏼 We blijven wel in haar kamer tot 6u15 Lastige ochtenden maar hopelijk zo toch snel beter

vorige maand

Reactie op Megan.

Hopelijk snel weer zoals voorheen 🤞🏻🙏🏼 We blijven wel in haar kamer to ...
Ik heb ook van 1u tot 3u bij haar gezeten, maar dat begint wel te wegen…

vorige maand

Reactie op LauraBE21

Ik heb ook van 1u tot 3u bij haar gezeten, maar dat begint wel te wegen…
Ja dat begrijp ik! Paar maanden geleden ook zo’n weken gehad. Is inderdaad enorm zwaar. Hopelijk heb je steun in je omgeving en mag het toch snel voorbij zijn. Ik hoop mee voor jullie

vorige maand

Hier dochtertje van 2 september en ook paar weken Echt hel geweest.. wispelturig als de pest, eten een ramp, ‘s nachts ook enorm veel wenen maar meestal wel te sussen door er tegen te praten of toch een fles, en vaak om 3-4 uur klaarwakker.. hierbij ook kiezen die beginnen duwen👌 het is lastig, maar het wordt weer beter 🙈 de slechte dutjes overdag waren hier de Omschakeling van 2 naar 1 dutje

vorige maand

Wij zitten ook met zoveel vragen… Onze dochter is van 25/09 en afgelopen nachten zijn extreem. Mijn partner en ik hebben zelfs 2 nachten (1 keer van half 2-6u en ik keer van 1-4u) met haar beneden gezeten🥲. Wij hebben echt geen idee wat/hoe/waarom/… Krijsen, krijsen, krijsen in haar bed en beneden dan heel actief zijn en lachen maar wel zo hard vechten tegen haar slaap. Ze is ook ineens super selectief in wat ze wil eten.

vorige maand

Reactie op 1996okt

Wij zitten ook met zoveel vragen… Onze dochter is van 25/09 en afgelopen na ...
Dat is heel herkenbaar! Ik hoop dat het tij snel keert :(

vorige maand

Haha wauw, hier een dochter van 21 september en de nachten ook heel slecht. Al 2 weken iedere nacht wel iets. Wij zijn dat niet gewoon, normaal is ze een slaapwonder maar nu? Nachtbraker eerste klasse. Gelukkig is ze (voorlopig?) overdag wel vrolijk en eet ze goed waardoor onze batterijen wel kunnen laden maar als ik het zo lees zou dat ook nog kunnen omslaan. Hopelijk is de sprong bijna gedaan bij jullie 🤞🏼 wel blij om te lezen dat we niet alleen in de miserie zitten 's nachts