5 Reacties

4 maanden geleden

Boekjes, schoentjes, bij Zara hebben ze joggingpakjes die je kan laten personaliseren, badfiguren petit monkey, stapelblokken (die kunnen weer in elkaar opgeruimd worden), play and go opbergzak, reserve favoriete knuffel(doekje)… dit staat er bij ons op 🥰

4 maanden geleden

Mss een activiteit zoals baby wellness ofz? Kleren? Vind t zelf ook moeilijk! Zandbak maa is natuurlijk wel groot

4 maanden geleden

Qua kleinere dingen hebben wij het volgende op het lijstje staan: - houten speelgoedcamera - houten blokken - waskrijtjes die ze met een vuistgreep kunnen pakken - boekjes - houten muziekinstrument bv tamboerijn, marimba... - magnetisch doolhof - cadeaubon JBC - activiteitenkubus

4 maanden geleden

Bij ons staat op het lijstje: -keukenspeelgoed (keukentje hebben wel al) -houten regenboog om te stapelen -stoffen zetel -klei -stempelstiften -verf -fluovestje van WOW -speeltafel van de ikea - een stuur voor op de buggy te zetten -leertoren -buiten speelpak

4 maanden geleden

Ik ben er zelf nog over aan het nadenken, maar wat ik wel al gezien heb en heel interessant vind is tekenen met een waterpen. Aqua doodle noemt het denk ik. Zo kunnen ze lekker leren kleuren en tekenen, maar als ze het per ongeluk op de muur doen is het alleen water 😅