13 Reacties

vorige maand

Hoe veel groentenpap en fruitpap eet Gij ?

vorige maand

Meestal 180-200 gram

vorige maand

Hej! Hier ook bijna 5 maanden (zaterdag 21 weken) en ook inderdaad minder eten. Vrijdag en zaterdag was het bijna een gevecht om er iets in te krijgen en veel huilen. Ze is hier bij ons nu ook snipverkouden dus (veel) minder eetlust maar ze drinkt terug rustiger van de fles. Zolang de nachten goed blijven en ze pipi pampers maakt probeer ik het los te laten en hoop ik dat het binnenkort beter is 馃馃徏

vorige maand

Mijn baby is even oud, als je baby al 2x vaste voeding krijgt heeft hij genoeg aan 500ml melk, volgens kind & gezin 馃槝

vorige maand

馃槝

vorige maand

Reactie op iwgnr

Mijn baby is even oud, als je baby al 2x vaste voeding krijgt heeft hij gen ...
Echt? Ik denk altijd dat vaste voeding niet meetelt omdat melk nog altijd hoofdvoeding blijft.

vorige maand

Reactie op tessa199200

Echt? Ik denk altijd dat vaste voeding niet meetelt omdat melk nog altijd h ...
Ik heb even een screenshot toegevoegd in je topic, want heb in het weekend toen ook uitleg gevraagd aan kind&gezin want die van mij eet heel veel en nu ineens ook minder, hoort er allemaal bij maak je zeker geen zorgeb

vorige maand

Reactie op iwgnr

馃槝
Top! Is al wat geruststellender.

4 weken geleden

Hoi Mijn baby is ook 5 maanden en weegt ook 7,5 kg en 69 cm. Hij drinkt om 7u 210cc, 11u 200 gr groentenpap, 15u 180gr fruitpap, 19u 210cc. Ik maakte mij ook zorgen omdat hij maar twee flessen meer drinkt per dag. Omdat hij goed blijft aankomen en voldoende vocht binnenkrijgt was dit oke. Ik kreeg wel het advies om water bij de groentenpap te doen voor extra vocht.

4 weken geleden

Ik heb gelezen wanneer ze telkens wat meer overlaten dat het ook met tandjes te maken zou kunnen hebben

4 weken geleden

Zal idd mss tandjes zijn hier ook hoor begonnen en idd haar tandje komt uit namiddag fles hier ook een ramp avond goed en smorgens ook

2 weken geleden

Is het bij jullie beter met drinken nu? Onze dochter is bijna 5 maanden en drinkt al paar dagen minder. Nog geen groentenpap. Gisterenavond 90ml, dan weende ze na paar uur in bedje en leek ontroostbaar. Dan nog eens 90 erin geduwd. Eerste keer 麓s nachts niets moeten geven. En deze ochtend om 7u amper 30ml gedronken. Maar is wel mega vrolijk.. tandjes? Sprongetje?

2 weken geleden

Reactie op Marieke_VD

Is het bij jullie beter met drinken nu? Onze dochter is bijna 5 maanden en ...
Nee hier nog keer ziek vande week groentenpap maar 40 gr sommige flesjes gaan beter kan vanalles zijn ziek tandjes sprongetje 馃