8 Reacties

2 weken geleden

Ah hier ook. Zaterdag avond een serieuze migraine aanval gehad en sinds dien nog altijd zoveel hoofdpijn. Ik kan zelfs niet naar buiten zonder zonnebril. Dus ik volg graag mee voor ervaringen en tips.
Hallo, ik nu 10w4d en nu 3 weekends op rij migraine… telkens als het weekend nadert op mijn ongemak voor weer een aanval. Ik hoop dat het 2e trimester anders gaat zijn. Ik volg ook graag mee voor tips.

Reactie op SlimmeLibel021297

Hallo, ik nu 10w4d en nu 3 weekends op rij migraine… telkens als het weeken ...
Ik ben vandaag ook 10w4d langs de ene kant blij dat ik niet alleen ben die rond deze periode migraine heeft. Van mij is het ondertussen al 1 week bezig met al drie aanvallen. Ik heb van pure ellende gisteren toch maar 1 bruffen van 400mg. genomen en sinds dien gaat het wel beter. Maar de hoofdpijn blijft wel. Ik begin me echt wat zorgen te maken als ik nu terug migraineaanval krijg ga ik toch eens bellen naar huisarts of gynaecoloog.

Reactie op InventieveKrokus661797

Ik ben vandaag ook 10w4d langs de ene kant blij dat ik niet alleen ben die ...
Ik neem normaal sumatriptan als medicatie. Het wordt afgeraden tijdens de zwangerschap wegens onvoldoende onderzoek, maar ik lees dat af en toe geen kwaad kan. Meestal helpt dat bij ook redelijk. Veel beterschap en hou me op de hoogte als je info krijgt van je arts of gynae :)

Reactie op SlimmeLibel021297

Ik neem normaal sumatriptan als medicatie. Het wordt afgeraden tijdens de z ...
Ik ben dus even te rade geweest bij de huisarts deze morgen. Ze vertelde mij dat het vooral spanningshoofdpijn is en dat ik moet proberen me meer te ontspannen en minder zorgen te maken. Het enige dat ze momenteel kan voorschrijven zijn homeopathische middelen omdat van andere medicijnen niet zeker is dat ze mogen gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Maar als dat niet helpt dan moet ik het zeker volgende week melden aan de gynaecoloog.

6 dagen geleden

Ik heb ook enorm veel last van hoordpijn, soms dagen/ weken aan een stuk. Vreselijk, op mijn werk gebruik ik regelmatig spuitbussen, aceton, rokende collega, dat maakt het die moment nog erger. Echt verschrikkelijk.. 😕

6 dagen geleden

Reactie op Jade 🌸

Ik heb ook enorm veel last van hoordpijn, soms dagen/ weken aan een stuk. V ...
Hey Jade, Ik werk als huishoudhulp. Wij mogen zelfs met heel veel producten niet werken en al zeker niet met aceton en ammoniak en zo van die dingen. Zelfs de dasty van de wibra is een verboden product bij ons. Het is zeer schadelijk als je die dampen inademt zelfs als je niet zwanger bent. Het kan kankerverwekkend zijn en kan hoofdpijn net erger maken. Zelfs een sterk geparfumeerde allesreiniger kan hoofdpijn veroorzaken.

5 dagen geleden

Reactie op InventieveKrokus661797

Hey Jade, Ik werk als huishoudhulp. Wij mogen zelfs met heel veel producte ...
Hey, inderdaad. Ik heb zelf ook als huishoudhulp gewerkt en mochten dat toen ook niet gebruiken. Helaas kan ik nu niet zonder dat product op mijn werk, ik probeer het zover mogelijk van mij af te houden en nie te veel in te ademen. Ik gebruik het dagelijks, heb die bus constant vast. Tis verschrikkelijk, ze weten het hier op het werk ook nog niet 🙃