9 Reacties

Geen fix, gewoon altijd een tetradoek klaar om eroverheen te gooien 馃槈

vorige week

Hier hetzelfde. Ik leg puppytrainers op ons verschoonkussen. Heb de mooie hoeslakens opgegeven. En ik leg altijd een tetradoek op zijn kleertjes

vorige week

Klopt hier ook altijd een doek, kleine handdoek klaar op zijn kleertjes.. succes
Extra tetradoek in de buurt is inderdaad wel handig. Ik gebruik nu vaak een borstcompres die ik vanaf het begin erop houd, maar soms wil dat nog wel verschuiven of ontoereikend zijn. Online kwam ik nog plashoedjes tegen, maar heb dat nog niet getest.

vorige week

Ik leg een nat doekje op zijn "zaakje" terwijl ik bezig ben en zorg dat er altijd een pamper onder ligt, als hij dan plast wordt het door het doekje naar de pamper geleid

vorige week

Wij leggen er gewoon een droog zakdoekje op en dan plast hij echt bijna nooit
Puppypads en zijn piemeltje er naar richten als er pipi uit komt馃槀 Meestal zie je het wel aankomen hier, piemeltje wordt wat hard dan.

4 dagen geleden

Bij ons net hetzelfde. We wreven met een vochtig doekje net onder zijn naveltje en dan even wachten. Dan plaste hij al in zijn pamper van de kou. Nu doen we dit niet meer maar als ik zijn rompertje uitdoe deze ver genoeg trekken over zijn navel zeg maar en dan gewoon even wachten. Van elke keer en accidentje naar misschien 2 a 3 keer in de week 馃榿

4 dagen geleden

Voor je de pamper open doet eerst met nat doekje onder zijn navel wrijven en dan blazen in de pamper zodat die koude lucht voelt en daarna even wachten. Klinkt raar, maar works like a charm! Die van mij plaste bijna elke keer zijn kleren onder bij het verversen zelfs met tetradoek etc. En nu al weken niets meer