5 Reacties
3 dagen geleden
Ja ik, had bij mijn vorige borstvoedingsavontuur (2,5j geleden) ook vaak last van borstontsteking en dezelfde raadsel gekregen.
Ik nam het eerst te kort, dus weer borstontsteking, maar daarna opnieuw gestart (denk 2 of 3 tabletten per keer) en daarna stilaan afgebouwd en sindsdien geen borstontsteking meer gehad
3 dagen geleden
Oh het heeft dan precies wel effect!
En de bedoeling was dat je het dan afbouwde? Na hoe lang?
En ben je dit al gestart tijdens de borstontsteking zelf, dus nog onder antibiotica?
3 dagen geleden
Ik heb het nog eens teruggekocht, want zit al ver in mijn geheugen...
Ik nam 1 capsule van 1200mg 3-4x/dag.
Na 1 tot 2 weken zonder blokkage, dosis verminderen met 1 caps. Als er na nog een keer 2 weken geen blokkage optreedt, kan de dosis opnieuw met 1 caps verminderd worden.
Vroedvrouw gaf toen aan dat het kan zijn dat je 1 tot 2 capsules per dag moet blijven innemen als het volledig stoppen blijft leiden tot verstopt melkkanaal/borstontsteking, maar dat was de tweede keer bij mij (de keer dat ik wel netjes afbouwde) dus niet het geval
3 dagen geleden
Reactie op MamavanMattia-Aurora
Ik na ...
*TeruggeZocht 馃槄馃槄
3 dagen geleden
Reactie op MamavanMattia-Aurora
Ik na ...
Oh oke bedankt voor het advies! Ik heb er besteld, ze zouden normaal vandaag moeten toekomen. Ik hoop zooo hard dat ik er eindelijk mee geholpen ben en geen borstontstekingen meer doe 馃馃徎
Weet je wat de reden was van jouw borstontstekingen? Bij mij vermoedelijk overproductie