4 Reacties
3 dagen geleden
Wat maakt dat je het bed weer kleiner wilt maken? Omdat je wilt voorkomen dat hij op z麓n buik rolt in de nacht? Ik vrees dat je daar weinig aan kan veranderen... met aerosleep beschermer en hoeslaken zou het wel veilig moeten toch? En als je je kindje 麓s nachts op de buik zit liggen, alsnog even omdraaien naar de rug dan?
3 dagen geleden
Zal inderdaad een opluchting zijn als hij zich ook van buik naar rug kan draaien... hoe oud is je kindje nu? Het schuine bedje vind ik wel een extra uitdaging. Dat is bij ons ook het gevolg en hoe meer ze begint te wriemelen (nu 12 weken, maar rolt nog net niet), hoe gemakkelijker ze schuin onderuit zakt en weet niet goed hoe dat te mijden valt...
3 dagen geleden
Hij wordt wakker elke keer als hij hel omdraait. En dan weent hij tot je hem omdraait. Het is niet dat ik schrik zou hebben ifv slapen maar hij slaapt er gewoon niet van en bijgevolg hebben we vannacht hel 5 keer moeten troosten
3 dagen geleden
Reactie op VindingrijkeLibel328901
Hij wordt wakker elke keer als hij hel omdraait. En dan weent hij tot je he ...
Oooh zo lastig... ik kan weinig anders bedenken dan overdag zoveel mogelijk oefenen dat hij zich snel zelf terug kan rollen? 馃