14 Reacties
3 dagen geleden
Gewoon groente met zoete aardappel doe ik 1/3 zoete aardappel 2/3 groente en ben gestart met wortel
3 dagen geleden
Reactie op Janice W
Ik volg mee, geef jij kunstvoeding of borstvoeding? Want ik krijg andere in ...
Flesvoeding :)
3 dagen geleden
Ik ben vandaag begonnen met oefenhapje. Ik start met alle groenten apart te laten proeven. Ik ben vandaag met wortel begonnen en ga dit een paar dagen geven zodat hij eerst aan deze smaak gewoon kan worden. Na een paar dagen start ik met een ander groente. Ik zou pas later aardappel toevoegen wanneer je baby alle smaken apart heeft kunnen ervaren.
3 dagen geleden
Reactie op Silke 🍀
Ik ben vandaag begonnen met oefenhapje. Ik start met alle groenten apart te ...
Dankje! En doe je iets van vetstof er bij?
3 dagen geleden
Reactie op Janice W
Succes! Hopelijk wordt het allemaal wat duidelijker want ik vind k&g so ...
Dankjewel. Ja haha amai vind ik ook!!
3 dagen geleden
Reactie op Silke 🍀
Voorlopig gewoon het water gebruikt waarmee ik groenten gestoomd heb. Je ma ...
Bedankt voor de tips
3 dagen geleden
Hey, onze Jules is 3 maanden oud en wij zijn nu gestart (heel veel last van verborgen reflux). Dit allemaal besproken met KA en dit was oké. 2/3 groenten en 1/3 aardappel. We zijn gestart met courgette op haar aanraden. Ging direct heel vlot, 80gram en aanvullend melk. Ze zei om er een koffielepel olie bij te voegen en af te wisselen tussen olijfolie, zonnebloemolie, anarchideolie,… dit omdat er een verschillende hoeveelheid omega 3 en omega 6 inzit en deze cruciaal zijn bij de ontwikkeling van hersenen en zicht. Het was ook wat zoeken, maar wij hebben 2 aardappelen (elk ongeveer 70gr) en 1 courgette genomen en hier 4 porties (elk 80 gram) van gemaakt. Hij heeft erna nog 60ml melk gedronken. Hij drinkt normaal fles van 150ml dus daar wilden we naartoe streven. Hele tekst, maar hopelijk heb je er iets aan 🙈 courgette doen we een aantal dagen en dan nemen we wortel op aanraden van KA.
3 dagen geleden
Ik heb 1/3 aardappel, 2/3de wortel en een beetje olijfolie gedaan. K&G zei tegen mij wel om echt maar te beginnen met max 20gr te geven om zijn darmen te laten wennen. Heb het gisteren gemaakt, hij is ook 16 weken. Straks de eerste keer proberen! Succes