17 Reacties

vorige week
Ik heb het via chat gpt gedaan en die gaf mij twee verschillende geslachten hihi dus is nooit echt helemaal zeker maar je kan het wel vragen gewoon voor de fun en om er van te kunnen dromen! De nipt test bevestigt geslacht moest je dat hebben laten doen

vorige week
Ik heb het ook via chat gpt gedaan maar was verkeerd bij mij 😅 is wel leuk die theorieën maar je mag je er niet te veel op focussen

6 dagen geleden
Reactie op Noraker
Nub is nochtans voor meer dan 85% accuraat
In chatgpt had ik van mijn eerste kindje en kindje nu laten zien. Bij mijn eerste was het heeeel duidelijk een jongen (stond recht omhoog) en toch zei chatgpt hier ook dat het een meisje was dus vertrouw het niet echt

6 dagen geleden
Chat gpt had het fout bij mij, zei bij 2 verschillende foto’s een meisje maar het is toch echt een jongen

4 dagen geleden
Zelf vind ik eerder een meisje precies!
Iemand die een gokje wilt wagen op deze echo? De gynaeco dacht een jongen, maar ik zie eerder een meisje😅

4 dagen geleden
Ik ben ook benieuwd, gynaecologe zegt ik gok op een meisje. Chat gpt zegt ook meisje, wat denken jullie? Hebben al 4 jongens, zou het deze x een meisje zijn?

3 dagen geleden
Reactie op Hellow World
Ik ben ook benieuwd, gynaecologe zegt ik gok op een meisje. Chat gpt zegt o ...

Ik denk ook een meisje! Wanneer hebben jullie de NIPT resultaten?

16 uur geleden
Het is na 3 dagen binnen gekomen. Dinsdag voormiddag de niptest en vrijdag om 17 uur was het resultaat binnen. Het is een meisje!!