40 Reacties Nieuwste boven Ik ben maandag geweest en wacht er ook op 🙈 Tegen mij zeiden ze ergens volgende week
Ik gisteren niptest gewoon gynaecoloog en ze zei binnen 5 werkdagen weet je de uitslag
Reactie op Lauren20 Ik ben maandag geweest en wacht er ook op 🙈 Tegen mij zeiden ze ergens vol ...
Vorige week maandag? Ik vorige week woensdag. Donderdag bericht gekregen dat staal ontvangen was. Dus hopelijk vandaag nieuws 😊
Reactie op Iris-BE Vorige week maandag? Ik vorige week woensdag. Donderdag bericht gekregen da ...
Nee 31/03 😃 wordt vrijdag wel 14w dus wat vertraging want mijn gynae was op verlof en andere hadden geen plaats 🙄
Reactie op Iris-BE Vorige week maandag? Ik vorige week woensdag. Donderdag bericht gekregen da ...
Bij mij exact hetzelfde verhaal! Gynaecologe zei bij mij 7 a 10 werkdagen, als ik tegen vrijdag niks hoor ga ik toch eens bellen denk ik...
Ik 21 maart voor test gegaan, gisteren 1 april de resultaten van UZ leuven gekregen. 12 kalenderdagen gewacht
Reactie op IrisVan91 Ik 21 maart voor test gegaan, gisteren 1 april de resultaten van UZ leuven ...
Waw dat is lang!
Reactie op Iris-BE Waw dat is lang!
Ja idd, op 26 maart had ik bericht ontvangen dat ze het staal goed ontvangen hadden.
Bij mijn vorige zwangerschap was dat eig ook wel ongeveer zo lang
Reactie op IrisVan91 Ik 21 maart voor test gegaan, gisteren 1 april de resultaten van UZ leuven ...
Gho ik hoop toch echt dat het bij mij zo lang niet duurt, al meerdere verhoogde risicos op zwangerschapvergiftiging. Ik heb wel gewoon even geruststelling nodig nu. Was alles dan oke bij jou?
Reactie op BlijdeStruik136480 Gho ik hoop toch echt dat het bij mij zo lang niet duurt, al meerdere verho ...
Ja alles was wel in orde bij mij
Ze hadden me gezegd 7 a 10 dagen, na 6 dagen had ik het verslag in mynexuz app
Reactie op CarolineBx Ze hadden me gezegd 7 a 10 dagen, na 6 dagen had ik het verslag in mynexuz ...
Werkdagen? Kalenderdagen?
Ik had vrijdag nipt test en gisteren (dinsdag) had ik het resultaat 😉
Vorige week dinsdag laten afnemen in het zh van maaseik maar zij sturen ook naar Leuven, helaas nog steeds niks
Reactie op Silke 🍀 Ik had vrijdag nipt test en gisteren (dinsdag) had ik het resultaat 😉
Uz leuven? Wow snel!
Reactie op BlijdeStruik136480 Bij mij exact hetzelfde verhaal! Gynaecologe zei bij mij 7 a 10 werkdagen, ...
Ik ook. Maar hoop toch op vandaag resultaat 😊
(en dan trouwens meteen een mail gekregen, want ik was ook veel aan het klikken op Nexuzhealth & Cozo)
Reactie op Iris-BE Uz leuven? Wow snel!
Nee bij gynaecoloog via aml labo!!! Ja idd heel snel…
Reactie op Lauren20 Ik ben maandag geweest en wacht er ook op 🙈 Tegen mij zeiden ze ergens vol ...
Ik ook maandag 🥰