4 Reacties

2 weken geleden

Ik vind persoonlijk dat je je de mening van anderen niet echt moet aantrekken. Andere kinderen gaan geen kind pesten omdat een van die oudere generatie met dezelfde naam ook is gepest. Dat doen ze eerder op basis van karakter of hoe iemand er uit ziet denk ik dan. Ik zou er voor gaan. Maar dat is maar mijn beeld daarop. Veel succes ermee 馃槉

2 weken geleden

Ik zou gewoon die naam geven die jullie mooi vinden. Het kan altijd wel eens voorvallen dat iemand die naam al heeft. En ik hoop en denk toch dat iedereen nu als ze volwassen zijn geworden dat het pesten echt wel gedaan is en dat diegene die gepest hebben zich diep mogen schamen. Ik denk dat dat een periode is die voor vele afgesloten is en hoop oprecht dat het pesten zich niet zal verderzetten. Indien het wel zo is is dat heel jammer maar ik denk dat je die dingen dan wel open kan trekken en mensen kunt aanspreken op hun niet ok茅 gedrag. Ik zou er om eerlijk te zijn niet van wakker liggen en voor de naam gaan zonder de associatie naar vroeger te maken.

Reactie op WolffA

Ik vind persoonlijk dat je je de mening van anderen niet echt moet aantrekk ...
Ja daar heb je wel gelijk in inderdaad. Ze doen dan eerder op basis van karakter en niet op naam. Als we dat een mooie naam vinden dan moeten we niks van de anderen aantrekken :)

Reactie op Lapi

Ik zou gewoon die naam geven die jullie mooi vinden. Het kan altijd wel een ...
Ja dat kan altijd eens voorvallen inderdaad dat iemand die naam al heeft. Ja dat hoop ik ook dat iedereen volwassener geworden is. Wat ik wel merk is dat die pesters het niet zo ver in hun leven geschopt hebben. De jongen die gepest werd is wel heel succesvol nu. Ik hoop dat de pesters zich idd schamen nu. Als wij die naam mooi vinden, dan moeten we ons niks van aantrekken en geven idd :)