26 Reacties
vorige maand
Hier ook. Dinsdag 7 weken. Kan bij ons van 16h tot 00 uur doorgaan.. goeie moed daar!
vorige maand
Reactie op VolhardendeDroom724932
Hier ook. Dinsdag 7 weken. Kan bij ons van 16h tot 00 uur doorgaan.. goeie ...
Elke dag blij als de dag gedaan is en schrik voor wat de volgende dag brengt. Goeie moed ook voor jullie
vorige maand
Ons dochtertje 8 weken het is hier ook weer krijsen. Altijd naar de avond toe maar vandaag is het al de hele dag door & wil ook niet slapen overdag. Afgelopen vrijdag vaccins gehad, heeft het er mee te maken ik weet het niet… maar je bent dus zeker niet alleen, jammer genoeg geen tips voor je :/
vorige maand
Hier zijn de avonden ook moeilijk. De dutjes overdag gaan redelijk, ze duren de laatste dagen helaas niet meer zo lang (een uurtje ofzo), maar tegen de avond gaat het heel moeilijk en kan hij niet meer zelfstandig in slaap geraken en moet ik hem in slaap wiegen. Het duurt dan ook redelijk lang tegen dat hij rustig wordt en in slaap valt.Ik hoop dat het een fase is😅
vorige maand
Bij ons was dit ook tot vorige week. Maar we zijn beginnen letten op zijn wakkertijden. We keken hier onvoldoende naar waardoor hij tegen de avond volledig overprikkeld was, met veel huilen tot gevolg en moeilijk slaap vatten. Ieder baby'tje is natuurlijk anders, maar misschien kan het al helpen? 😊
vorige maand
Hier ook al sinds de geboorte, moeilijke avonden! Momenteel 7 weken. We wachten ook op verbetering :/
Zoveel mogelijk rust bieden 's avonds. Geen bezoekjes of drukte. Eens gaan wandelen in de buggy of autorijden als het wenen hevig wordt helpt hier. We letten ook op de wakewindows overdag nie te rekken en snel over te gaan op slaap.
vorige maand
Wij hebben op 6 weken beslist om haar 's avonds op tijd in haar bedje (co-sleeper met babyfoon en camera) te gaan leggen. Ze was van 18:00 tot 23:00 (want toen gaven we laatste fles) vaak ontroostbaar. Sinds 6 weken tussen 19:00 en 20:00 in haar bed en het kind is veel gelukkiger
vorige maand
Reactie op WelwillendeMuzieknoot714548
Wij hebben op 6 weken beslist om haar 's avonds op tijd in haar bedje (co-s ...
Wordt ze dan niet wakker tegen 23 uur al?
vorige maand
Reactie op WolffA
Ik denk dat ik dit ook eens ga proberen! En dan om 23 u nog een flesje, ver ...
Neen, wij lieten ze, als ze rustig sliep toen wij naar boven gingen, gewoon liggen. Meestal kwam ze dan vragen naar een fles rond 01:00. Nu (ze is morgen 10 weken) slaapt ze tot 2:30/3:00
vorige maand
Reactie op WolffA
Ik denk dat ik dit ook eens ga proberen! En dan om 23 u nog een flesje, ver ...
Wij doen dit ook zo sinds 1 week. Ons kindje is vandaag 8 weken oud en ik merk dat het ook helpt om minder te huilen naar de avond toe. Wij geven rond 18-19u flesje, dan naar bed boven om hem om 22-23u te wekken voor laatste voeding.
vorige maand
Hier ook. Onze baby is 9 weken maar heeft dit al langer/sinds geboorte. Vanaf ongeveer 19:30 tot middernacht of later. We geven schone pamper, voldoende eten, boertje laten en wat druppels tegen krampjes. Overdag proberen we zoals anderen hier ook aangeven de wakkertijden beter in de gaten te houden zodat hij niet oververmoeid raakt. En natuurlijk minder prikkels in de avond. Maar helaas lijkt het allemaal nog weinig te helpen. Badje geven lijkt het enkel erger te maken. Gisteren skin to Skin geprobeerd en dat hielp eventjes, maar daarna ook weer met hem moeten rondlopen terwijl hik ontroostbaar was. Vroeg weg leggen in zijn bedje werkt hier ook niet. Iemand hier nog andere tips die voor hen werkte?
vorige maand
Reactie op DappereVuurvlieg062947
Hier ook. Onze baby is 9 weken maar heeft dit al langer/sinds geboorte. Van ...
Mijn dokter zei meer dan 3 uur aan een stuk wenen is reden dat er iets achter zit. Bij onze zoon was het verborgen reflux.
vorige maand
Reactie op VindingrijkeLibel328901
Mijn dokter zei meer dan 3 uur aan een stuk wenen is reden dat er iets acht ...
Hier hetzelfde! Sinds we weten dat ze verborgen reflux heeft en omeprazole krijgt hebben wij een andere baby
vorige maand
Reactie op DappereVuurvlieg062947
Hier ook. Onze baby is 9 weken maar heeft dit al langer/sinds geboorte. Van ...
Zijn er van jullie afwisselend goede en rustige avonden bij of echt iedere avond ontroostbaar?