10 Reacties

Hier bijna 6 weken en flesvoeding 2 dagen helderrood bloedverlies. Begonnen met de pil en bloedverlies gestopt . Ook de buikpijn. Dokter zei idd menstruatie
Ik had na mijn vorige bevalling mijn menstruatie ook opnieuw na 6weken, hoewel ik volledig borstvoeding gaf

vorige week

Ik geef ook borstvoeding en rond 5 weken terug wat bloedverlies en hele lichte menstruatiepijn. Bij controle bij de gynaecologe, zei ze dat idd alles terug actief was.
Ik ben bijna 5 weken postpartum en heb nog steeds wat bloedverlies bij afvegen (en soms in mijn onderbroek). Is dit normaal? Aangezien jullie al opnieuw menstruatie hebben en het bij mij precies continu blijft? Ik heb wel eens gehad dat ik dacht dat het voorbij was, maar de volgende dag had ik terug wat bloedverlies. Het lijkt mij dan nog van na de bevalling te zijn? Ik geef ook borstvoeding

vorige week

Reactie op AanzienlijkeFeniks745805

Ik ben bijna 5 weken postpartum en heb nog steeds wat bloedverlies bij afve ...
Ik ben 8 weken geleden bevallen en nog maar 1 week tussen gehad zonder bloedingen. Nu nog steeds bloedverlies en stolsels. Blijkt door de pil te zijn

Reactie op Ovitrelle baby

Ik ben 8 weken geleden bevallen en nog maar 1 week tussen gehad zonder bloe ...
Krijg je van die pil nog steeds bloedingen? Daar kijk ik niet naar uit... Ik dacht dat het dan even zou stoppen

6 dagen geleden

Krijg je van die pil nog steeds bloedingen? Daar kijk ik niet naar uit... I ...
Ja ik wel. Misschien niet iedereen. Vroedvrouw zei dat dat normaal is omdat mijn hormonen nog schommelen en door de pil zijn ze extra in de war. Maar ik heb mijn twijfels, ik vind het raar. Ik neem nu al meer dan 4 weken de pil en ik verlies echt nog veel bloed. Misschien is mijn pil te licht voor mij geworden, ik weet het niet..

5 dagen geleden

Ik ben bijna 5 weken postpartum en heb nog steeds wat bloedverlies bij afve ...
Bloedverlies na de bevalling kan tot 6w duren. Ik veronderstel dat je op 6w een controle hebt bij de gyn. Best daar eens bespreken 馃檪

Reactie op Ovitrelle baby

Ja ik wel. Misschien niet iedereen. Vroedvrouw zei dat dat normaal is omdat ...
Hier bijna 6 weken na de bevalling en sinds 4 dagen aan de pil. Had meer dan week slijmverlies en beetje bruin en dan menstruatie. Nu met de pil bloeden gestopt

5 dagen geleden

Reactie op Krazzyke

Ik geef ook borstvoeding en rond 5 weken terug wat bloedverlies en hele lic ...
Is wel heel vroeg? Ik dacht dat als je de borst geeft dat je je menstruatie iets later zal krijgen. Bij mijn 1ste bevalling heb ik geen menstruatie gekregen en ben opnieuw zwanger geraakt na 8maanden 馃槄