11 Reacties
6 dagen geleden
Heyhey, wij hebben hetzelfde voor hier met ons zoontje. Hij slaapt van 23u tot 9-10u. Ik kolf fulltime af maar kolf in de nacht niet meer enkel wanneer hij eet. Heb je toevallig een kolf? Dan is het misschien een optie om in de nacht 5-10min te kolven om de druk weg te halen. Dit deed ik ook om mijn kolf van de nacht rustig af te bouwen.
6 dagen geleden
Reactie op Janice W
Heyhey, wij hebben hetzelfde voor hier met ons zoontje. Hij slaapt van 23u ...
Ja, ik heb een kolf! Dat kan ik zeker proberen. Ik kolf doorheen de dag al af. Alleen 's nachts (nog) niet.
6 dagen geleden
Afhankelijk van het aantal voedingen overdag zou ik kolven of toch haar laten drinken.
6 dagen geleden
Hier ook een kleintje dat slaapt van 23 tot 8u. De pediater zei zolang hij overdag goed drinkt (minimum 5keer) en op zijn curve blijft, dit prima is. Ik kolf niet snachts. Eerste paar keren idd gespannen borsten maar deze hebben zich aangepast waardoor het nu veel beter is. Ik vermoed dat als je snachts kolft je de productie onderhoud? 鈥榮 ochtends kolf ik dan wel 1 borst (andere drinkt mijn baby).
6 dagen geleden
Je zou inderdaad kunnen kolven 's nachts, maar jouw nachtrust is ook goud waard! Geniet ervan dat je baby doorslaapt, en even op je tanden bijten, je productie zal zich aanpassen en 's nachts minder gespannen borsten geven met tijd
6 dagen geleden
Reactie op PrikkelendeZandkorrel988188
Je zou inderdaad kunnen kolven 's nachts, maar jouw nachtrust is ook goud w ...
Dit had ik inderdaad ook, in het begin heb ik nog 1x opgestaan voor te kolven maar nadien gewoon doorgeslapen en in de ochtend gekolfd. Nu zijn mijn borsten het gewoon!
6 dagen geleden
Ja ik zou snachts ook even afkolven dan, al was het maar 5 minutjes, laat het dan ook gewoon naast je staan dan moet je bed niet uit en kan je het altijd in badje gebruiken erna