11 Reacties

6 dagen geleden

Heyhey, wij hebben hetzelfde voor hier met ons zoontje. Hij slaapt van 23u tot 9-10u. Ik kolf fulltime af maar kolf in de nacht niet meer enkel wanneer hij eet. Heb je toevallig een kolf? Dan is het misschien een optie om in de nacht 5-10min te kolven om de druk weg te halen. Dit deed ik ook om mijn kolf van de nacht rustig af te bouwen.

6 dagen geleden

Ik zou haar laten slapen en gewoon zelf een keer afkolven.

6 dagen geleden

Reactie op Janice W

Heyhey, wij hebben hetzelfde voor hier met ons zoontje. Hij slaapt van 23u ...
Ja, ik heb een kolf! Dat kan ik zeker proberen. Ik kolf doorheen de dag al af. Alleen 's nachts (nog) niet.

6 dagen geleden

Afhankelijk van het aantal voedingen overdag zou ik kolven of toch haar laten drinken.

6 dagen geleden

Hier ook een kleintje dat slaapt van 23 tot 8u. De pediater zei zolang hij overdag goed drinkt (minimum 5keer) en op zijn curve blijft, dit prima is. Ik kolf niet snachts. Eerste paar keren idd gespannen borsten maar deze hebben zich aangepast waardoor het nu veel beter is. Ik vermoed dat als je snachts kolft je de productie onderhoud? 鈥榮 ochtends kolf ik dan wel 1 borst (andere drinkt mijn baby).

6 dagen geleden

Gewoon laten slapen, je borsten gaan hieraan wennen! Zelfde hier, intussen 16 weken
Je zou inderdaad kunnen kolven 's nachts, maar jouw nachtrust is ook goud waard! Geniet ervan dat je baby doorslaapt, en even op je tanden bijten, je productie zal zich aanpassen en 's nachts minder gespannen borsten geven met tijd

6 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeZandkorrel988188

Je zou inderdaad kunnen kolven 's nachts, maar jouw nachtrust is ook goud w ...
Dit had ik inderdaad ook, in het begin heb ik nog 1x opgestaan voor te kolven maar nadien gewoon doorgeslapen en in de ochtend gekolfd. Nu zijn mijn borsten het gewoon!
Ja ik zou snachts ook even afkolven dan, al was het maar 5 minutjes, laat het dan ook gewoon naast je staan dan moet je bed niet uit en kan je het altijd in badje gebruiken erna

5 dagen geleden

Ik heb enkele dagen 鈥榮 nachts gekolfd en daarna nog even met de hand gekolfd en mijn productie ligt nu stil tussen 22u en 7u

3 dagen geleden

Ik zou voor je gaat slapen nog eens kolven, dat scheelt ook al een paar uurtjes 馃槈