7 Reacties

Wij hebben dit ook een periode gehad , plots erna niet meer. Dit is omdat ze liggend plassen en veel in de nacht en loopt zo naar achteren

4 dagen geleden

Wij ook gehad bij overgang van 1 naar 2 maar is na enkele keren weggegaan. Ik had gelezen om twee Pampers te gebruiken indien dit nog te vaak voorkomt.

3 dagen geleden

Hej, ik gebruikte de eerste weken pamper van merk Pamper. Had lekken op rug, en langs de beentjes. Smal ventje ook. Sinds een maand gebruik ik merk Kruidvat, en veel beter! Die staan bekend om betere rekker aan rug en smallere pijpjes. (Op 4kg gebruikte ik maat 2 van newborn. Nu nog steeds op 5kg).
Idem hier. Maatje groter aandoen voor ‘s nachts en opgelost! Onze dochter weegt nu 5kg en draagt ‘s nachts maatje 3 vanaf 6kg. Nog geen enkele lek gehad sindsdien! :-)
Wij gebruiken ook maatje 3 terwijl ze nog geen 6kg wegen! En wij gebruiken idd ook die van het Kruidvat omdat ze beter aansluiten aan beentjes en buikje.
Wij hebben dat ook gehad bij de overgang tussen 2 maten. Het kan toeval zijn, maar sinds we de harmony pampers van Pamer gebruiken hebben we het niet meer voor gehad.

gisteren

Ik zou ook sowies naar een groter maatje gaan maatje 3, en eventueel eens wat merken uitproberen. Kruidvat scoort hier ook goed. Zeker overdag.. pampertjes gemiddeld om de 2 a 3 u vervangen. Snachts heb ik ook meer merken uitgeprobeerd omdat die pamper gemiddeld 6 a 7 uurtjes aanblijft. Boni merk absorbeert ook erg goed en sluit mooi aan maatje 3 6k800gram. Pampers dry ook.. this een.beetje zoeken maar af en toe eens wat extra was hoort er helaas bij denk ik.. 🙈 succes