13 Reacties

Ik merkte binnen een week verschil. Beste overstap die we hebben gedaan!

vorige week

Ik herken heel hard wat je aangeeft bij ons zoontje van 7weken. Hij krijgt borstvoeding. Iemand die nog in dezelfde situatie zit? En een idee hoe dit aan te pakken?

vorige week

Reactie op Klein Vogeltje

Ik herken heel hard wat je aangeeft bij ons zoontje van 7weken. Hij krijgt ...
Ik geef ook bv. Heeft 3 weken geduurd bij mij na, 7 dagen merkten we een verschil. Maar dan moet je echt wel het dieet heel goed volgen, want veel mensen kunnen de etiquetten niet goed lezen.

vorige week

Reactie op Sara BR.

Ik geef ook bv. Heeft 3 weken geduurd bij mij na, 7 dagen merkten we een ve ...
Dus je vermijdt alles van koemelk? En dan was het 7dagen later beter?

vorige week

Mijn dochter heeft ook KMA en is ook overgeschakeld naar de Novarice en ik merkte heel snel verandering. Je moet de voeding wel wat tijd geven, maar ik heb echt een andere baby. Veel rustiger. De pap is sneller verteerbaar waardoor ze soms sneller terug voeding vraagt. Heel tevreden van!

vorige week

Reactie op Klein Vogeltje

Dus je vermijdt alles van koemelk? En dan was het 7dagen later beter?
Ja alles waar koemelk in zit, en ik dubbelcheck ook met chatgpt. Want boter is ook melk, en melk wordt soms onder een andere noemer verwoord.

Reactie op Tweelingmama1.0

Mijn dochter heeft ook KMA en is ook overgeschakeld naar de Novarice en ik ...
Dankje! Hoeveel dagen zou je zeggen voor je verandering zag?

vorige week

Reactie op GezondeLibel629898

Dankje! Hoeveel dagen zou je zeggen voor je verandering zag?
3 dagen zeker

Reactie op Tweelingmama1.0

3 dagen zeker
Dankje! Komt je kindje dan snachts ook om meer voeding? Die van ons doet nu op 8 weken een blokje van 4/5u

vorige week

Reactie op Sara BR.

Ik geef ook bv. Heeft 3 weken geduurd bij mij na, 7 dagen merkten we een ve ...
Heb je dan ook soja vermeden? De pediater zei tegen ons om ook geen soja producten te benuttigen omdat meestal koemelk- en soja allergie samen gaan. Ook bij de slager navragen waar er melk inzit. Bv in gehakt doen ze soms melk.

vorige week

Reactie op Krazzyke

Heb je dan ook soja vermeden? De pediater zei tegen ons om ook geen soja pr ...
Nee onze pedister zei om te beginnen met koemelk alleen, moest het toch niet veranderen soja erbij nemen :D

vorige week

Reactie op Krazzyke

Heb je dan ook soja vermeden? De pediater zei tegen ons om ook geen soja pr ...
Ik geef geen borstvoeding, dus waarom of wat zou ik dat moeten navragen bij de slager? De Novarice is obv rijst en geen melk.

vorige week

Hier ook net 4 dagen veranderd en ik leekte direct verschil. Wij hebben de novalac allernova AR. Ons zoontje was weinig bijgekomen en gegroeid. Binnekort terug een afspraak, benieuwd of dat het dan beter is qua gewicht