19 Reacties

Is het ook nergens online te vinden? Mijn apotheker belt speciaal naar een andere met een andere leverancier en die heeft mijn pap wel nog...

Reactie op AmbitieuzeZonsverduistering651874

Is het ook nergens online te vinden? Mijn apotheker belt speciaal naar een ...
Nergens online , en bij geen enkel apotheek meer te vinden :(

vorige week

Hou medimarket in het oog! Gisteren daar kunnen bestellen, 1u voor ik keek niet verkrijgbaar en 1u later stonden er enkele te verkrijgen. Hier is het ook zo dat ze enorme krampenperiodes heeft gehad en quasi vast hangt aan de nan complete. Van waar ben je?

Reactie op A.De.P

Hou medimarket in het oog! Gisteren daar kunnen bestellen, 1u voor ik keek ...
Oh echt? Dan ga ik dat zeker doen!! Bedankt voor de tip!! Ik woon in Tessenderlo maar ik rij gerust 2uur voor een pot.. Ben echt radeloos!

vorige week

Heb je al verschillende apotheek zaken gebeld? Ik ben zo op jacht gegaan voor de Nan evolia 1 en heb er 8 gevonden.

Reactie op WolffA

Heb je al verschillende apotheek zaken gebeld? Ik ben zo op jacht gegaan vo ...
Echt 30 gebeld, uiteindelijk eentje in Leuven gevonden, men laatste nu. Sindsdien nergens nog te vinden, ze verwachten pas over 2 weken nieuwe voorraad..
Wij zijn na de Nan complete ook overgestapt op Nutrilon omneo....ons zoontje wou hier ook niet veel van drinken. Nu op aanraden van de kinderarts novalac integral, mss ook eens de moeite waard om te proberen moest je echt niets meer vinden. De novalac integral is ook heel goed tegen krampen en lichtjes ingedikt.
Wij hebben nog een pot staan. We hebben er 4 flesjes van gegeven maar ons zoontje was er niet goed mee. De pot werd een maand geleden aangekocht en valt niet onder de slechte productielijn. Je mag de pot gerust gratis hebben, maar wij wonen in Ardooie (West-Vlaanderen)…

Reactie op DoelgerichteMagnolia828198

Wij zijn na de Nan complete ook overgestapt op Nutrilon omneo....ons zoontj ...
Wilde hij hier wel beter van drinken?

Reactie op OnbevreesdeSchildpad614511

Wij hebben nog een pot staan. We hebben er 4 flesjes van gegeven maar ons z ...
Oh super! Net even gecheckt is 2 uur rijden.. Ik hou het in het achterhoofd dat ik bij jou eentje kan komen halen :) lief!

Reactie op VerbeeldingsrijkeBos209949

Wilde hij hier wel beter van drinken?
Ja een heel groot verschil, zijn flesje is telkens leeg nu.

vorige week

Wij hebben hier nog 2 potten van staan! Gekocht in oktober en niet kunnen gebruiken owv koemelkallergie van zoontje. Wonen in Houthalen, dus niet zo ver van Tessenderlo 😉

Reactie op anneleen123456

Wij hebben hier nog 2 potten van staan! Gekocht in oktober en niet kunnen g ...
Fantastisch! Kunnen we afspreken?

vorige week

Wij hebben nog een pot staan. We hebben er 4 flesjes van gegeven maar ons z ...
Is dit nog beschikbaar? Wij wonen in Poperinge.

Reactie op Vb96

Is dit nog beschikbaar? Wij wonen in Poperinge.
Ja hoor :)
Bij ons was de overschakeling naar Nutrilon omneo even wat moeizamer. Hij dronk kleine flessen. En vaker per dag. Maar ondertussen is hij er aan gewend geraakt.

gisteren

Ja hoor :)
Kunnen we afspreken? Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd :)
Ik heb er ook nog een, regio Moorslede. In begin even gebruikt maar direct overgeschakeld door kma (weet niet hoelang zo’n pot open mag blijven?)