Gezien ik het een leuk topic vond in de geboorteclub van september en het hier nog niet heb zien voorbij komen:
“Het is vroeg, maar de eerste wondertjes zijn al geboren ✨
Is jouw baby al geboren? Laat het hieronder weten!
Dat kan door bijvoorbeeld het volgende te vermelden;
-Naam
-Datum
-Gewicht/lengte
-Met hoeveel weken geboren
-Foto’s als je dat prettig vindt
-Bevallingsverhaal
PS: Laten we het topic overzichtelijk houden door alleen te reageren als je kindje is geboren.
Reactie op een bevalling zien we graag met een like! ❤️”
Meet LEWIS 🥰
20.22u • 3,960kg • 52cm
7/10/2025 (uitgerekend voor 3/10 - ingeleid op 6/10)
Geboren met de keizersnee gezien ik te lang op 5cm bleef hangen en hij maar ni wou zakken 🙈
Wij stellen het allemaal goed!
Theo 10/10/2025
53 cm
4kg230
Uiteindelijk keizersnede geworden, zeer onverwacht door vermoedelijk loskomende placenta. (Water gebroken met veel bloed.)
Hill
geboren op 1/10 om 4h40 met een gewicht van 3kg 226 en 48cm. We waren uitgerekend voor 3/10.
Ons eerste kindje en een zeer vlotte bevalling gehad. Het is zo snel gegaan het begin dat ik het precies niet bewust heb meegemaakt.
Onze Miel is geboren met keizersnede op 10/10.
Gelukkig gekozen om dan toch geen stuitbevalling te nemen, gynaecologe had hem kleiner en lichter ingeschat.
3,8 kg & 52 cm
Onze dochter geboren op 13/10 om 13u10 met inleiding (maar niet alle stappen nodig gehad). Weegt 3kg400, lengte nog onbekend. Momenteel op Nicu wegens haar hartje maar stelt het momenteel goed.
Matteo 🩵
Geboren op 13.10.2025 na een inleiding wegens te weinig vruchtwater.
Met zijn 50,5cm en 2930 gram is hij wat kleiner dan geschat maar helemaal perfect voor ons🩵
Liam, 11 oktober 3u57, 49 cm en 3270 gram, geboren op 40 weken en 2 dagen. Het waren heftige dagen... 9 oktober om 21u begonnen met inleiden en pas 11 oktober om 3u57 was hij er... Daar moet ik geen tekening bij maken dat het heftig was... Maar het is zo een brave jongen dat het veel goedmaakt ❤️