8 Reacties

2 weken geleden

Ik heb een van ergobaby en ben er heel blij mee

2 weken geleden

Wij hebben voor ons zoontje nu een draagdoek Tricot Sle babylonia en zijn daar heel tevreden over. We hebben ook een draagzak, maar die gaan we pas gebruiken vanaf 6 maandenw

2 weken geleden

Wij hebben ook eentje van ergobaby met bijpassende regenhoes en zijn er heel blij mee

2 weken geleden

Wij hebben voor de eerste maanden inderdaad ook de draagdoek tricot slen van babylonia en voor nadien een ergobaby met regenhoes

2 weken geleden

Wij gebruiken dagelijks onze draagzak van Flybaby. Ik zou het zeker aanraden om een draagzak te kopen, dit kan ook helpen om de baby te doen ontspannen/troosten, zeker bij darmkrampjes is dit soms bij ons de enige manier om hem tot rust te brengen.

vorige week

Wij zijn heel tevreden van de minimonkey voor onze newborn & hebben ook een ByKay carrier maar daar is ons zoontje nog geen fan van. Helpt hier enorm tegen de onrust van krampjes en om in slaap te vallen (vooral in de voormiddag). Qua groei kan je er volgens de osteopaat & pediatrisch kinesist weinig verkeerd mee doen, zolang je zorgt voor een ergonomische houden voor de baby (J-vorm & M-vorm) en voor jezelf :) Wij hebben dus wel gezocht naar een draagzak die je gemakkelijk kan verstellen zodat zowel ik (kleiner) als mijn vriend (groot) hem op een ergonomische manier kan ronddragen.

3 dagen geleden

Wij hebben de ergobaby omni en ze zit er heel graag in. We het gebruiken het bijna dagelijks.

Reactie op AhLau

Wij hebben de ergobaby omni en ze zit er heel graag in. We het gebruiken he ...
Wij hebben ook deze en ook tevreden van 馃槉