12 Reacties
vorige week
Ik heb de Horigen Elody. Ik ben er echt heel tevreden over.
Ik heb de Lansinoh getest bij een kolfdeskundige en ik was er niet zo blij mee.
vorige week
Ik heb de elektrische handsfree van mammie, een „goedkope” kolf voor te zien of kolven iets voor mij is. Ondertussen een maand verder en je merkt dat hij wel van mindere kwaliteit is. Ik ga dinsdag naar een kolfconsult om te zien welke kolf bij mij past en om de juiste borstschild voor mijn tepel te vinden, ik merk dat dit wel een probleem is bij de kolf dat ik nu heb.
vorige week
Ik raad ook een borst consulente aan. Je kan verschillende kolven uittesten. Sommige voelen minder comfortabel aan dan de andere. En je weet ook direct of je de kolf wel goed gebruikt, of je tepel goed zit of dat je eventueel een hulpstuk nodig hebt.
Ik heb de handsfree kolf van youha.
vorige week
Ik heb de youha gen 2 , heel tevreden van. Ik heb hiervoor ook een kolfconsult gehad.
Ik vind de app bij youha heel handig, ik kolf soms ook in het openbaar en dikwijls hebben mensen het dan zelf niet door omdat je hem zo kan bedienen. Je kan hem dan ook in ´stille modus´ zetten, maar zo veel verschil geeft dat niet vind ik.
Ik moet wel steeds 30 minuten kolven om een mooie opbrengst te hebben. Na een kwartier bijvoorbeeld heb ik nog bijna niks. Weet niet of dit aan de kolf ligt of aan mij ..
vorige week
Ik heb de Evite elektrische draagloze Maxi dubbel, heel goede prijs-kwaliteit, maar €150 (Bol) en heel tevreden van!
3 dagen geleden
Reactie op Krazzyke
Ik raad ook een borst consulente aan. Je kan verschillende kolven uittesten ...
Heb je de nieuwste versie?
Ik heb nog 1 van 3 jaar geleden, maar m'n vroedvrouw zei dat ze deze nu niet meer verkoopt want er waren voor die prijs betere kolven nu.
Maar jij bent er wel content van?
3 dagen geleden
Ik heb dit model van youha. Geen idee of dit de nieuwste versie is ... 🙈
Er was nog een ander model die je kon verbinden met je smartphone, maar dat vond ik niet nodig.
Ik ben er heel content van! Mijn vroedvrouw had die aangeraden na zelf een kolfconsult gedaan te hebben bij Mamado in Roeselare.