10 Reacties

3 dagen geleden

Ik heb nog een pot van 800 gram. Geopend sinds sinds 16 januari, slechts 4 flesjes mee bereid (moest overschakelen wegens allergie). Je mag hem komen halen als je wilt, regio heist-op-den-berg!

3 dagen geleden

Onze apotheek zei Nutrilon, maar die zitten ondertussen ook in de terugroep actie. Dus ik weet het even niet. Ik denk dat je best je vroedvrouw of apotheek aanspreekt voor het beste alternatief

3 dagen geleden

Ik heb nog een ongeopende pot regio Meise. Wij zitten in hetzelfde schuitje maar met de nan complete 馃様
Wij gebruiken momenteel ook Evolia 1 en ik heb er bijna een vergelijkende studie opzitten met andere melk. Wij gaan omschakelen naar de NAN Sinergity 1. Is eigenlijk bijna hetzelfde als Evolia 1, enkel meer pre- en probiotica
Ik heb ook nog een ongeopende pot ter beschikking, regio Hoogstraten. We zijn uiteindelijk overgestapt van de Nan complete naar nutrilon omneo

2 dagen geleden

Reactie op WelwillendeMist444936

Ik heb nog een pot van 800 gram. Geopend sinds sinds 16 januari, slechts 4 ...
Kben ook van Heist en ook op zoek naar de evolia 1 馃槉

2 dagen geleden

Geen idee of dit kan helpen.

2 dagen geleden

Volgens onze apotheek zou evolia 1 terug beschikbaar zijn de tweede week van februari. Fingers crossed 馃
Wij gebruiken nu OptiPro1 van Nan in plaats van Evolia 1. Tot nu toe lukt de overgang goed 鈽猴笍

2 dagen geleden

Wij gebruiken nu ook optipro1 in combinatie met borstvoeding (op aanraden van de apotheek). De overgang verloopt goed bij ons 馃槉