7 Reacties

4 dagen geleden

Ik begrijp je zo hard. En ik heb soms het gevoel dat iedereen dat maar normaal vind maar het is soms zo intens… ik wil je via hier een dik steunberichtje geven…

4 dagen geleden

Ja hier ook. We zijn evenver. Ik ook 12w5d en nog steeds dagen dat ik echt kotsmisselijk ben, súper duizelig etc 🫣 heb af en toe eens 1 of 2 dagen dagen een goeie dag en dan ook weer dagen na elkaar echt suuuuper slecht
Hela, zelf 12w 4d, ik ken het gevoel exact! Ik ben zelfs ondertussen op spoed baxters moeten gaan zetten omdat drinken ook niet binnen blijft. Ik had ook gehoopt dat het nu beter ging gaan maar nog steeds verdraag ik amper voeding en ben ik de volledige dag door misselijk. Ik mag nu 3x per dag primperam innemen en dat helpt wel tegen het overgeven maar mijn maag blijft in de knoop waardoor ik na 1 hap al niets meer binnen krijg. Dokters en gynaecoloog kunnen ook niets verder doen zolang de bloedwaardes wel inorde zijn. Ik duim voor je mee dat je vlug beter wordt!

4 dagen geleden

Ik ben 8w1d en voel me elke dag misselijk. Ik moet wel niet overgeven, maar wat mij help is bruisend water drinken en fruit. Maar veel eten doe ik ook niet echt. Ze hebben me aangeraden om eens gemberthee te drinken. Blijkbaar helpt dat veel tegen misselijkheid

Reactie op VeelzijdigeMist223993

Ik ben 8w1d en voel me elke dag misselijk. Ik moet wel niet overgeven, maar ...
Fruit heeft mijn gynaecoloog juist afgeraden omdat dat te complex is om te verteren. Maar idd als je niet moet overgeven zal je daar geen last van hebben.

4 dagen geleden

Hetzelfde hier, ik ben 10 weken maar hou ook niks binnen... Ik denk dan voor ik begin aan het avondeten dat gaat mij echt smaken maar 3 happen en het zegt stop 😅 ookal 5kg afgevallen... Goed in het oog houden, als je je zorgen maakt kan je ook altijd aan je vroedvrouw vragen of ze je ketonen meet. Als die goed zijn moet je je geen zorgen maken. Ik had de mijne laten meten en ze waren oké dus daar trek ik me maar aan op 😅 hopelijk ben je snel beter want inderdaad echt niet fijn als je zo ziek bent 💔

4 dagen geleden

Ik ben 11w 6d en het begint te minderen voor de momenten dat het is dat ik misselijk wordt eet ik een klein stukje chocolade 🫣🤷‍♀️🤫