9 Reacties

vorige week

Mijn zoontje had ook last van een lichte verkoudheid en dit is geëvolueerd naar slijmpjes op zijn bovenste luchtwegen. Ik ben tweemaal naar de ka hiervoor geweest op 5 dagen tijd want bezorgde mama. ‘‘s nachts leek het wel een motortje in zijn bed. Uiteindelijk hebben we met hem moeten aerosolen. Op 7 dagen waren de slijmpjes weg en konden we starten met de hapjes.

vorige week

Reactie op Imi’s_mama

Mijn zoontje had ook last van een lichte verkoudheid en dit is geëvolueerd ...
Had jouw zoontje ook hoestbuien s nachts ? Wij zijn nu al 2 weken aan het aeresollen en het wordt niet echt beter 🥲. S nachts geraakt hij soms niet uit zijn hoestbuien.. Wij zijn patatjes blijven geven trouwens. Blijft wel goed eten.🙂

vorige week

Reactie op MamaLola

Had jouw zoontje ook hoestbuien s nachts ? Wij zijn nu al 2 weken aan het a ...
Kokhalst hij dan soms door de slijmen? En ook tijdens het eten?

vorige week

Reactie op Mrg1989

Kokhalst hij dan soms door de slijmen? En ook tijdens het eten?
Na zijn pap geeft hij soms over door een hoestbui en dan hangt alles onder de slijmen.. Tijdens patatjes kokhalst hij soms maar heeft hij altijd gedaan. Hun reflex ligt ook nog vanvoor op hun tong dus dat zou normaal zijn. Ook bij nieuwe smaken enz

vorige week

Reactie op MamaLola

Had jouw zoontje ook hoestbuien s nachts ? Wij zijn nu al 2 weken aan het a ...
Ja, hij werd er zelfs wenend van wakker. Ik merk nu wel dat hij precies weer een beetje verkouden begint te geraken. Hij niest ook weer en ik hoor precies weer snotjes… Gisteren at hij zijn groentepap moeizaam op. Het ligt aan de tijd van het jaar denk ik. Ik hoop dat je zoontje zich snel beter voelt! En ik zou eventueel toch nog eens bij de ka langsgaan als het toch al 2 weken aanhoudt.

vorige week

Reactie op Imi’s_mama

Ja, hij werd er zelfs wenend van wakker. Ik merk nu wel dat hij precies wee ...
Ja donderdag hebben we een afspraak voo Bexero dus wilden dan sowieso even informeren.. Hij blijft soms zo lang hoesten dat ik hem echt bij mij moet nemen omdat ik het gewoon niet vertrouw.. Ik hoop maar dat we snel van dat hoesten af zijn 🥲

vorige week

Reactie op MamaLola

Ja donderdag hebben we een afspraak voo Bexero dus wilden dan sowieso even ...
Ocharme jouw zoontje! We moesten atrovent, budesonide en ventolin gebruiken en dat heeft redelijk snel geholpen. Na 3 dagen was er een grote verbetering merkbaar.

vorige week

Wij gebruiken indd ook budesonide en atrovent. Ventolin werd ons zoontje heel onrustig van en kan hartkloppingen veroorzaken. Dus zijn met die gestopt.

vorige week

Reactie op MamaLola

Wij gebruiken indd ook budesonide en atrovent. Ventolin werd ons zoontje h ...
Amai, dat wist ik niet van ventolin… 😳