13 Reacties

3 weken geleden

Zo een 2 seconde stijl tentje met een dak voor op het strand/aan het zwembad

3 weken geleden

Vorige zomer heeft ons nichtje veel deugd gehad van verstuiver-sprays op warme dagen, kan op het gezichtje en lichaam om wat af te koelen. Ik zie dat Mustela ook een verfrissende spray heeft, maar daar heb ik geen ervaringen mee, komt volgens mij niet helemaal op hetzelfde neer maar is misschien het proberen waard? https://www.farmaline.be/nl/schoonheid/BE03300886/mustela-baby-verfrissend-water-met-bio-kamillewater-normale-huid.htm?adword=google-freelisting&expa=gs&ef_id=Cj0KCQiA_NC9BhCkARIsABSnSTaEEZn2ASF4foY2zzv71D5lBmzQUESJRzvgHtKdzUZ5XiRqQxvfysQaAsRKEALw_wcB:G:s&adword=google-product/CSS%20pMax_nl-BE_550%20-%20600//BE03300886&gad_source=1&gbraid=0AAAAADm5sjkm84DXdVt34s6OaUtHwThmQ&gclid=Cj0KCQiA_NC9BhCkARIsABSnSTaEEZn2ASF4foY2zzv71D5lBmzQUESJRzvgHtKdzUZ5XiRqQxvfysQaAsRKEALw_wcB

3 weken geleden

Genoeg zonnecrème van Naïf! Wij hadden deze mee naar Tenerife en ik heb heel veel gesmeerd dus voor het zekerste genoeg meenemen :) wij hadden een uv scherm voor over de buggy ook zodat hij uit de zon in de buggy kon zitten. Zonnebrilletje is ook aan te raden als het licht te fel is, wij hebben eentje van izipizi en gaat meer tot ze 9 maand zijn dacht. Kan je deze zomer dan nog gebruiken ook & deze paste perfect 😎

3 weken geleden

Wij overwegen om in de grote vakantie naar turkeyen tegaan maar hoe doen jullie dit met voeding. Mijn dochter zal dan 9 maand zijn. Wil geen voeding van daar voor diarree te voorkomen en potjes ben ik ook niet zo'n voorstander voor 🙈. Kan er wel een aantal die vers gemaakt zijn wel meenemen maar ga volgens mij geen week goed blijven.

3 weken geleden

Iemand tips hoe het vliegen aanpakken?

3 weken geleden

Reactie op CélineVdmme

Hey wij gevlogen met zoontje 3 maand naar Tenerife (4-4,5). Genoeg flesjes meegenomen en poeder in de handbagage > op voorhand water ingedaan. Ik had ook een twee lege flesjes mee voor het geval dat ze moeilijk zouden doen en zeggen dat er max “100ml per flesje” mocht zijn. Achteraf bekeken had ik gewoon na security ook water kunnen kopen, maar wou graag zeker zijn ofzo omdat we vroeg vlogen. Hier gezorgd dat ik een flesje bij de hand had om aan te bieden tijdens het opstijgen/dalen maar is niet nodig geweest. Zelf rustig zijn doet veel. Wij hadden de draagzak mee en hebben die in het heengaan gebruikt. Uiteindelijk zo in slaap gevallen :) ik heb staan wiegen aan het toilet. Wij vlogen met tui en ze waren echt super vriendelijk! De angst voor andere mensen was groot maar alles is goed meegevallen. Je kan ze verversen op toilet, wij hadden ook stoelen vooraf geboekt aan het gangpad zodat ik er vlot in/uit kon.

3 weken geleden

Reactie op lottedsp

Hey wij gevlogen met zoontje 3 maand naar Tenerife (4-4,5). Genoeg flesjes ...
Dankjewel!

vorige week

Reactie op CélineVdmme

Wij hebben nu gevlogen (15u onderweg geweest met langste vlucht van 8u45). Voor op de luchthaven: voorzie voldoende dekentjes want hier is het vaak erg koud. Je mag met een kleine baby overal voor (priority lane). Voor in het vliegtuig: Als je ze eten kan geven bij het opstijgen is dit ideaal, dan klaren ze hun oortjes door het slikken). Wij hadden met een sjaal een hangmatje gemaakt waar ze in kon slapen, en dat ging fantastisch goed! Voor verzorging had ik een klein toilettasje waar ik alles had inzitten voor een full blow-out pamper (want door drukverschillen is er vaak ineens veel 💩): pamper, doekjes, luier zalf, reserveoutfit en een plastic zakje voor de vuile kleertjes. Opgelet: bij het dalen best ook eten geven maar oppassen dat ze niet te veel drinken (tutje kan ook). Door het dalen krimpt hun maagje en komt de melk die er niet inpast er terug uit! Fijne vlucht gewenst 🥰

vorige week

Reactie op vdth93

Wij hebben nu gevlogen (15u onderweg geweest met langste vlucht van 8u45). ...
Ooooh suuuuper bedankt!

2 dagen geleden

Reactie op Racingafadingimage

Zo een 2 seconde stijl tentje met een dak voor op het strand/aan het zwemba ...
Wordt het niet snel veel te warm in zo'n tentje?

2 dagen geleden

Reactie op Kaat88

Zo'n tentje is open langs de voorkant en biedt vooral schaduw. Als het daaronder te warm is dan is het overal te warm vrees ik.

gisteren

Reactie op Kaat88

Wij hebben een UV tentje gekocht van deryan (gelukkig 2de hands). Hebben het nog niet gebruikt omdat er niets wind doorkomt waardoor het inderdaad echt veeeel te warm wordt. Wij hebben wel enkele uv pakjes gekocht (van WeVSwe). Hierdoor zijn ze ook in het water goed beschermd!

gisteren

Reactie op StralendeDolfijn674721

Wij overwegen om in de grote vakantie naar turkeyen tegaan maar hoe doen ju ...
Neem een babycook mee.. of overweeg toch potjesvoeding voor die week. Het is vakantie he. 😉