6 Reacties
4 weken geleden
Reactie op Bloem9030
Het is vooral voor de 12 maanden slaapregressie hier dat we willen weten of ...
Slaapregressies is gewoon uitzitten en de routine volhouden. Merk je dat het echt niet betert en de duur van de regressie echt lang is kan je hun ook altijd een mailtje sturen. Ze zijn super behulpzaam en raden je aan of je best nog even wacht of een nieuwe gids aanschaft.
4 weken geleden
Reactie op Bloem9030
Het is vooral voor de 12 maanden slaapregressie hier dat we willen weten of ...
Ik denk hetzelfde als Justine. Die slaapregressie moet je gewoon uitzitten jammer genoeg en die extra gids gaat het volgens mij niet beter maken. Wij zijn wel heel hard blijven vasthouden aan alle tips uit de 4-9 maanden cursus (slaapritueel, wakkertijden,...) en dat was bij ons voldoende.
Hopelijk zijn jullie er snel door, want die slaapregressies zijn behoorlijk pittig 🤞
3 weken geleden
Ik heb hem aangekocht en vond hem eerlijk gezegd niet de moeite als je de vorige cursus al hebt.. Komt er gewoon op neer dat als je al een routine hebt ze je aanraden om je baby te laten huilen. Eerst 3minuten huilen, troosten, dan 5min huilen, troosten, enz.. Heb al spijt dat ik hem gekocht heb want deze methode wil ik absoluut niet volgen :)
3 weken geleden
Reactie op poppemieke90
Ik heb hem aangekocht en vond hem eerlijk gezegd niet de moeite als je de v ...
Wij gebruiken heel veel tips van snuggles & Dreams en de voorbeeldroutines zijn heel interessant, maar laten huilen doen wij ook nooit... we gaan ervanuit dat hij het ooit zal leren maar we gaan nu voor de zeer responsieve aanpak en doen helemaal niet mee met slaaptrainen.