12 Reacties

vorige week
Gelukkig is dat niet zo bij ons😮💨
Mijn dochter van 4maanden slaapt rond 21:30 tot 08:00 ‘s ochtends.

vorige week
Hey! Wij hebben zo wat hetzelfde. Ons meisje is nu 18 weken en sliep al een tijdje mooi door ‘s nachts. Sinds een dikke week is ze plots meerdere keren per nacht wakker, huilen. Dan moeten we haar tutje geven en valt ze weer voor enkele uren in slaap. Bij ons valt het nog mee en is het meestal ergens tussen 2-6 x per nacht opstaan! Succes!

vorige week
Om gek van te worden 🥲. Ik sta gemakkelijk 10x op per nacht. Deze nacht heb ik zelfs niet kunnen slapen...
Tmag stilaan voorbij zijn 😅

5 dagen geleden
Hier ook, sinds 16 weken opeens veel vaker troost nodig. Maar sinds hij 20 weken is slaapt hij amper ‘s nachts.. Elke 20min heeft hij iemand nodig om verder te kunnen slapen dus wij slapen eigenlijk niet meer (we wisselen wel wat af).. Ik vraag me ook af of dit nog slaapregressie / sprongetje kan zijn… Hij sliep overigens daarvoor wel mooi. Soms wel nog nachtvoeding maar daartussen kon hij zijn rust wel vinden..

3 dagen geleden
Hier ook veel vaker wakker worden en wenen omdat ze haar tut kwijt is. Tegen week 20 ging het terug iets beter, maar een paar dagen later had ze 2 nachten dat ze zo goed als elk uur wakker werd én wou drinken (borstvoeding). Precies een laatste uitschieter, want sindsdien zijn de blokjes terug langer en slaapt ze terug dieper. Oef 😅 Aan doorslapen is ze duidelijk nog niet aan toe, maar dat komt nog wel

3 dagen geleden
Hier ook opeens een baby die ‘‘s nachts wakker is en speelt in zijn bedje. Hij maakt plezier en schopt met de beentjes, brabbelt er op los en huilt soms om zijn tut. Ook vraagt hij minder om voeding. Hij is nu wel gevaccineerd sinds vorige donderdag en we zijn nu pas van de koorts afgeraakt. Gezien het feit dat hij volgende week 5 maandjes oud zal zijn, vraag ik me af of dit nog slaapregressie kan zijn?