2 Reacties
4 weken geleden
Amai heftig wel,
Jammer dat ze u niet willen horen.. en ben je al eens naar een ander ziekenhuis geweest ?
Misschien reageert jullie zoontje wel op iets van voeding waardoor hij steeds terug geeft. Lijkt het nu wat beter te gaan nu je KMA dieet volgt?
Heb hier geen ervaring mee. Maar ik zou wel blijven doorgaan en volhouden dat ze zoeken naar wat het 'probleem'. Gij als mama voelt u kindje het beste aan
4 weken geleden
Wat jammer om te lezen, dat moet zo moeilijk zijn voor jou...
Wij hebben de eerste vijf maanden een vreselijke huilbaby gehad en elke pediater waarbij ik ging, zei mij dat alle baby's huilen en dat het wel zou overgaan. Maar ik voelde dat er iets niet klopte en ben blijven zoeken. Het was heel vermoeiend en ik vond het zo erg dat niemand mij ernstig nam. Uiteindelijk ben ik na 5 verschillende pediaters toch bij iemand beland die meteen zag dat er iets niet klopte en bleek mijn dochter KMA te hebben. Ik heb dus geen ervaring met jouw specifieke situatie, maar wel met van pediater naar pediater hollen. Het waren heel erg zware maanden, maar ik heb wel geleerd om mijn moederhart te volgen. Jij kent je kindje uiteindelijk het beste ❤️ Ik hoop dat je steun hebt van de mensen rondom jou en dat jullie zoontje snel mag genezen 🍀