7 Reacties

2 dagen geleden

Hier mijn zoontje als heel kleine baby ook veel flessen getest (avent, diffrax, mam, lansinoh,..). Uiteindelijk uitgekomen bij Dr. Browns en zitten we heel goed mee. Ik wissel wel af met spenen. Ondertussen zitten we aan speen 2 van Dr. Browns zelf. Hiervoor was ik begonnen met nummer 1, tussendoor was de 1 te "klein" maar de 2 te snel... dus dan de S van diffrax getest en dat ging goed. Dus ik veronderstel dat ik als tussenstap weer na nummer 2, de M van diffrax ga proberen.

2 dagen geleden

Bij ons is lansinoh het best gelukt

gisteren

Eerst geprobeerd met de avent. Na een week overgeschakeld naar de Lansinoh en nooit nog problemen gehad

gisteren

Wij gebruiken ook lansinoh, momenteel nog met de XS speen omdat ze enkel af en toe gekolfde melk krijgt en ik probeer therapeutisch te voeden (als ik het flesje zelf geef). Zijn begonnen met avent, maar daar kon ze soms echt op taffelen. Op aanraden van de vroedvrouw dan overgeschakeld naar lansinoh.

gisteren

Reactie op MaPet

Bij ons is lansinoh het best gelukt
Onze dochter is 4 maanden en we zitten trouwens ook nog altijd aan xs speen. Ze krijgt nog FT borstvoeding/afgekolfde melk

gisteren

Wij gebruiken ook Lansinoh en vanaf het begin goed aan genomen! Wij gebruiken de S speen (nog steeds ook op 4 maanden) omdat ze anders te gulzig drinkt! Maar zeer tevreden van deze flesjes!

20 uur geleden

Reactie op Enagrom

Wij gebruiken ook Lansinoh en vanaf het begin goed aan genomen! Wij gebruik ...
Hier ook tevreden, behalve dat je heel hard moet opletten dat de speen er goed opgedraaid is. In het begin hadden we vaak dat die schuin draaide en onze melk verloren ging, wat we met avent nooit voorhadden. Heeft ongeveer een week geduurd voor ze vlotjes uit deze fles dronk. Voordien dronk ze soms vlot en soms niet.