5 Reacties

vorige week

Ik ben ook begonnen 1 week voor hij naar opvang moest. Hij kan nog niet zitten maar brengt wel speelgoed naar ziin mond etc.. Ben wel blij dat ik het zo heb gedaan.

3 dagen geleden

Ik ben al 2 maanden aan het werk en zie hem eigenlijk maar 1 1/2 dag per week volledig, dus ik had niet zoveel tijd om er ‘rustig aan te beginnen’. Ik ben gewoon een dag begonnen en de volgende dag in de crèche heeft hij ook flink gegeten, maar moet wel zeggen dat hij de eerste keer bij mij er al wel rap mee weg was. Weet natuurlijk niet hoe dat zit met een kindje die het minder snel door heeft, hij had de eerste keer al 55 gram op.

3 dagen geleden

Reactie op Melissa005

Ik ben al 2 maanden aan het werk en zie hem eigenlijk maar 1 1/2 dag per we ...
Wij hebben 4 dagen achter elkaar geprobeerd met oefenhapjes maar hij lijkt nog niet echt geïnteresseerd... Hij had amper iets op. We hebben het een paar dagen zo gelaten en gaan erna nog eens proberen.

3 dagen geleden

Reactie op Krakkel

Wij hebben 4 dagen achter elkaar geprobeerd met oefenhapjes maar hij lijkt ...
Ahja zie, hij was bij ons al heel geïnteresseerd. We eten in de zetel en natuurlijk op die momenten had hij het vaak moeilijk, dus zette ik hem op mijn schoot terwijl ik aan het eten was. Hij vond het bijzonder interessant dus daarmee wss dat hij er zo rap mee weg was

2 dagen geleden

Ik wou het niet aan de creche overlaten en ben begonnen rond 4 maand(2 weken daarvoor al) hier gaf ze ook aan echt al klaar te zijn. Eerste portie was meteen 50 gram dat ze binnenkreeg. Het was zo een succes. Ik wou het niet overlaten aan de creche om re starten dus ben in het weekend begonnen. Ik zet haar in de wipper( op slot zodat deze niet wipt) zo zit ze zo recht mogelijk. Verder starten met enkele hapjes vaak. Hoer ging het dus meteen heel goed en zelf 50 gram binnen. Ze moeten echt leren die mond open te doen en de tong niet tegen te duwen. Kleine hapjes werken het best. Hier op voorhand met de lepel laten spelen , stak ze zelfs al in haar mond om erop te sabbelen. Ze zit hier al wel van dag 1 mee aan de tafel als wij eten en ze wakker is en was al zeer geïnteresseerd in onze voeding.