4 Reacties

5 uur geleden

Mijn kindje is graag buiten. Bij onrust helpt het om buiten te zijn. Ik laat hem thuis soms buiten slapen en dan slaapt hij echt goed. Is afhankelijk per kind denk ik... Maar kan volgens mij geen kwaad, integendeel.

5 uur geleden

Ik wou dat onze crèche dit deed! Dit is echt goed voor het immuunsysteem en als je een crèche hebt die hiervoor uitgerust is (speciale bedjes, speciale slaapzakken, enzovoort) zou ik zeker zeggen ‘ga ervoor’!

4 uur geleden

Bij ons in de crèche kan dit helaas niet. Maar in de crèche waar ik vroeger zeld gewerkt heb was dit wel. En de meeste ouders gingen hiermee akkoord & waren er ook erg tevreden over! (Kindjes slapen vaak veel langer/dieper + beter voor immuniteit)

2 uur geleden

Bij ons doen ze dat! Ons dochtertje deed bij hen binnen enkel korte slaapjes (thuis ook hoor). Als ze haar buiten leggen slaapt ze makkelijk 1,5 uur aan een stuk. Wij zagen voor onszelf geen enkele reden om het niet te doen, alleen maar voordelen denk ik. De kindjes worden echt heel goed ingepakt als het koud is en zitten heel veilig.