7 Reacties

3 dagen geleden

Wij hebben dat al eventjes gedaan, ik schat rond 18 weken. Ze lag niet graag meer in het reiswiegje en wilde alles zien. Ik moet er wel bijzeggen dat ons zitje een stand heeft tussen zitten en liggen, waardoor ze kon zitten zoals in een wipper en onze dochter zich al heel snel vrij goed recht kon houden.

2 dagen geleden

Wanneer ze zelfstandig kan zitten pas.

2 dagen geleden

Wij hebben dit al gedaan toen ze bijna 4 maand was.. Ik wou het oorspronkelijk niet doen voor ze zelf kon zitten, maar we hebben het dan eens thuis bekeken en in onze buggy kan ze ook volledig platliggen, waardoor het volgens mij niet veel slechter is dan de reiswieg. Ze ligt er veel liever ik dan in de reiswieg omdat ze ook naast haar wat dingen kan zien als de kap naar beneden staat, terwijl ze bij de reiswieg enkel lucht ziet. Ze valt er ook veel beter in in slaap dan in de reiswieg.

2 dagen geleden

Reactie op Kaat88

Wij hebben dit al gedaan toen ze bijna 4 maand was.. Ik wou het oorspronkel ...
Zo plat kan onze buggy, dus net niet helemaal plat, maar met de voetenzak erin lijkt het bijna volledig plat.

2 dagen geleden

Ons zoontje is 21weken en zit nu ook in het zitje van de buggy. Lag niet meer graag in de reiswieg. Wilt graag allez gezien hebben. Wij kunnen net zoals op de foto hieronder het zitgedeelte helemaal plat leggen indien nodig.

2 dagen geleden

Hier ook rond 20 weken verandert van reiswieg naar zitje.

gisteren

Reactie op Kaat88

Zo plat kan onze buggy, dus net niet helemaal plat, maar met de voetenzak e ...
Bij ons kan die ook zo plat dus we hebben ook maar veranderd ☺️