8 Reacties
8 maanden geleden
Yep ikke..
ben even ver als jou, en werk in de zorg.. dus dagelijks zwaar heffen..
This idd niet altijd makkelijk.. zeker als je alleen staat., ik moet ook nog tot 6 maanden werken
8 maanden geleden
Reactie op Liefhebbendemoeder
Yep ikke..
ben even ver als jou, en werk in de zorg.. dus dagelijks zwaar ...
Ik heb ook gelezen dat je vanaf je zwanger bent nog maar Max 10 kilo mag heffen maar dat is toch niet haalbaar in onze jobs
8 maanden geleden
Reactie op Hafsa.
Misschien altijd even navragen voor aangepast werk als je het niet meer aan ...
Het is niet zozeer dat ik het niet aankan maar maak me wel ongerust of dit wel goed is 馃槙
8 maanden geleden
Hier ook, ik voel me momenteel niet op men gemak op het werk. Ik werk veel met chemische producten. Zoals aceton, remmenreiniger, citrus spray om lijm af te doen en verfspuitbussen.. Ik sta een hele dag tussen de uitlaatgassen van machines en rokende collega鈥檚. 馃ゴ
Ze zijn nog niet ingelicht omdat ik het eerst aan onze ouders, broers en zussen wil vertellen na de 12w echo.. (nu bijna 12w, maar kan pas gaan 24/4)
8 maanden geleden
Reactie op Jade 馃尭
Hier ook, ik voel me momenteel niet op men gemak op het werk. Ik werk veel ...
Misschien toch al je baas inlichten? Klinkt idd niet als de gezondste omgeving
8 maanden geleden
Reactie op BlijeRegenwoud981592
Misschien toch al je baas inlichten? Klinkt idd niet als de gezondste omgev ...
Ik heb bang als ik m鈥檔 baas inlicht dat die het perongeluk verteld aan m鈥檔 collega. En die collega komt dagelijks bij men broer, dus nog 2 weken afzien en dan hopen dat ik er gewoon mag stoppen. Kga morgen wel eens luisteren bij de boekhoudster, misschien weet zei meer over de regels ivm zwangerschap.
8 maanden geleden
Ik ben zelf nu 10w en ik heb mijn werk volledig moeten aanpassen.. En of ik moest 5w thuis zitten. ik heb bloedingen gehad door het zwaar heffen, waardoor mijn baarmoeder is aangetast en gezakt. Dus let echt op met wat je doen!!