4 Reacties

vorige week
He! Heel herkenbaar. Had het tijdens mn eerste zwangerschap en nu weer. Probeer vooral kleine beetjes te eten. En eet ook waar je zin in hebt, ook al is dat niet de gezondste optie op dit moment. Belangrijkste is dat je wat binnenkrijgt want je lichaam is super hard aan het werken. Bij mij hielpen mini rozijnenbollen, toastbrood en bananen, gecombineerd met frisdrank. Ja, lekker combi!😅
Dus ga zoeken wat je binnenhoudt. Je eetlust komt vanzelf terug, geloof mij! Bij mij ging het destijds weg vnf ongeveer 12 weken dus nog even volhouden! 😉

vorige week
Vervelend he, ik ken het gevoel. Kleine beetjes eten en dat zowat de hele dag door, werkt hier het beste. Je moet het hongergevoel een stapje voor zijn, want zodra dat komt opsteken, is het hek van de dam...
Kijk ook vooral naar waar je zin in hebt. Het heeft geen zin om alleen gezonde dingen te eten als dat op voorhand al tegen steekt. Ik heb smiddags al chips gegeten als lunch, gevolgd door een appel en een glas cola. Rare combo maar als het op dat moment smaakt voel je je toch even beter.
Succes hoor! Bij mijn eerste beterde het rond 11 weken...

5 dagen geleden
Hier hetzelfde
Ik eet nu waar ik zin in heb
Het rare is een appel komt eruit
En chips blijft erin
Zit op week 11
Hoop dat week 12 beter word ;)
Eten wanneer en in wat je zin hebt dus