21 Reacties
8 uur geleden
Heey! Mijn oudste zoon had ook enorme reflux .. hij kreeg de capsules omeprazole. Die kan je open doen en dan zitten daar ieniemienie bolletjes in die je in polysilane gel kan deppen en zo in het mondje kan steken. Dit werkt beter dan de siroop zei onze kinderarts toen (ook goedkoper btw). Misschien is dat een optie ?
Wij deden ook een combinatie van osteopaat en voetreflex voor baby's
8 uur geleden
Hey, wij hadden hetzelfde. Omeprazole alleen hielp niet. Wij geven novalac Rice samen met indikking (gellilact). Alle bovenstaande symptomen waren dezelfde als bij ons. Nu zien wij sinds een paar dagen verbetering. Volledig over gaat het niet maar wel al verbetering
8 uur geleden
Reactie op HxK2005
Nan Evolia
Wij zijn ook beginnen met deze, daarna Nutrilon omnio specifiek voor krampen, spijsvertering en gaan nu 'aar bio geitenmelk, h茅b je al eens veranderd van melk?
Zijn hoofdeinde hoger plaatsen als reflux is helpt ook, hem op zijn zij leggen dat hij kan uitspugen
8 uur geleden
Reactie op HxK2005
Nan Evolia
Ik zou gelilact beginnen toevoegen aan je melk! Dat is een soort indikking sinds wij deze bij onze voeding doen heeft hij amper nog last van zijn reflux! Het enige waar je op moet letten is of zijn stoelgang hetzelfde blijft! Onze baby heeft wel een koemelkallergie dus wij gebruiken het wel met koemelkvrije pap en sindsdien heeft onze baby geen krampen/reflux meer!
8 uur geleden
Reactie op Sharonf
Wij zijn ook beginnen met deze, daarna Nutrilon omnio specifiek voor krampe ...
Ik ga woensdag bij de pediater vragen om eventueel te veranderen naar Nan AR, zijn co-sleeper staat al schuin en hem op zijn zij laten slapen doen we enkel overdag als we er zicht op hebben - 's nachts slaapt hij op zijn rugje
8 uur geleden
Reactie op Jolanda馃挍
Ik zou gelilact beginnen toevoegen aan je melk! Dat is een soort indikking ...
Gebruiken jullie geitenmelk komt f nog iets anders, wij sukkelen ook met ons zoontje. Ook eerst Nan evolia en gaf 6x per flesje terug, vroedvrouw en ostheopaat zeiden dan Nutrilon omnio maar dat blijft zelfde en heb nu geitenmelk poeder besteld , kan ook nog koemelk allergie zijn maar is echt scheetjes latenw boos maken, stampen, buiten balken en Wenen soms ontroostbaar
8 uur geleden
Reactie op Sharonf
Gebruiken jullie geitenmelk komt f nog iets anders, wij sukkelen ook met on ...
Wij gebruiken nutrilon pepti syneo samen met de indikking gelilact = perfecte combo! Onze baby had last van krijsen tijdens het drinken, schoppen, niet inslaap geraken, teruggeven, heel veel scheetjes laten maar niet genoeg stoelgang maken..
nu we deze combinatie hebben is alles zo goed als voorbij.. wij hebben nu echt een gelukkige baby ik zou dit echt 100% aanraden!
8 uur geleden
Reactie op Jolanda馃挍
Wij gebruiken nutrilon pepti syneo samen met de indikking gelilact = perfec ...
Soms heeft hij 24uur geen stoelgang. Geef nu 2 weken homeopathie druppeltjes voor kampen, in begin viel dat mee maar mag maar 6x per dag geven en bij 8 flesje 8 keer nodig dus 2x hem elke keer ferm zien afzien, hebben er zo compassie mee