16 Reacties

Hey, ik begrijp je volkomen. Ik heb dit gevoel ook langer ik nog even, ik start terug op 19/03 maar ben ook al een het twijfelen of ik niet moet verlengen. Alleen moeten we natuurlijk ooit terug aan het werk… ik ben van plan om 4/5e te werken vanaf nu, zo heb ik toch een extra dagje met mijn kindje.
Normaal “moet” ik begin februari opnieuw beginnen. Ik ben zelfstandig en mijn uitkering is maar tot eind januari. Maar in overleg met mijn partner beslist dat ik pas na de krokusvakantie weer start. Ik voel dat ik er ook nog geen zin in heb en nog even wil genieten van deze periode voor het echte leven opnieuw begint. Dus als het financieel haalbaar is zou ik niet twijfelen en nog wachten tot je zelf voelt dat je er klaar voor bent. Deze periode komt niet terug dus moeten we er extra van genieten vind ik 🥰

vorige week

Reactie op BlijeRegenwoud981592

Normaal “moet” ik begin februari opnieuw beginnen. Ik ben zelfstandig en mi ...
Ik ben ook zelfstandig en moet 18 februari terug starten. Ik heb bekkeninstabiliteit waardoor ik tot 31/03 arbeidongeschikt ben en na zwangerschap verlof krijg ik ziekte uitkering voor een maand. Heb jij geen fysieke pijn van de zwangerschap zodat je even uitkering kan krijgen? Een bevalling is voor mij toch zwaarder dan verwacht 🙈

vorige week

Geef je borstvoeding? Zo zou je ook langer kunnen thuis blijven via de huisarts dan... Ja idee alleen al is vreselijk, ze zijn zo klein en wij zijn zo vermoeid door zwangschap en de bevalling zelf vind ik ook geen lachertje 🙈
Ja ik geef borstvoeding. Ik ben bang dat mijn huisarts mij niet serieus neemt ookal zit dit echt tussen mijn oren. Mentaal is echt zwaar ondanks ik me hier dacht op voor te bereiden 😕

vorige week