8 Reacties
vorige week
Vroedvrouw zei dat er ‘s nachts 1x 6 uur mag tussen zitten ipv 3. Hier zit er soms 4-5 uur tussen, 6 haalt hij nog niet 😅 (Arthur is van 10/11)
vorige week
Reactie op BlijeRegenwoud981592
Vroedvrouw zei dat er ‘s nachts 1x 6 uur mag tussen zitten ipv 3. Hier zit ...
En is dit altijd 4-5u geweest? Of vanaf hoeveel dagen?
vorige week
Reactie op GemoedelijkeAlbatros332941
En is dit altijd 4-5u geweest? Of vanaf hoeveel dagen?
Thoh vanaf het begin al denk ik? Na 3 nachten bij ons in bed hebben we hem in zijn eigen bed gelegd en dat lukt heel goed. Na 5 dagen zat ie terug op geboortegewicht dus sinds dan zet ik geen wekkers meer ‘s nachts om te voeden. Hij wordt vanzelf wakker en das meestal na 4u of 5u (vannacht om 1u gegeven en om 6u was ie daar pas terug).
vorige week
Reactie op BlijeRegenwoud981592
Thoh vanaf het begin al denk ik? Na 3 nachten bij ons in bed hebben we hem ...
Amaai heerlijk, hier ook snel terug boven zijn geboortegewicht. Maar hij vraagt nog wel om de 3u zoiets. Dus vroeg me af wanneer die blokken wat langer zouden worden. Hij is van de 16de
5 dagen geleden
Reactie op GemoedelijkeAlbatros332941
Amaai heerlijk, hier ook snel terug boven zijn geboortegewicht. Maar hij vr ...
Hij is wel nog heel klein hoor 🙂. Om de 3u is perfect normaal de eerste weken.
Onze dochter vraagt overdag om de 2 a 3u een voeding, s nachts eerder om de 3 a 4 uur. Zij is van 7/11 en ik geef BV.
4 dagen geleden
Mijn dochter is van 18/11 en mocht sinds deze week op vraag voeden omde ze al goed boven het geboortegewicht zit sinds vorige week. Nu bied ze zich toch om de 3-4u aan
37 minuten geleden
Onze zoon is van 7 november. 3 dagen later zat hij al op z'n geboortegewicht en hij is ondertussen al 1kg bijgekomen. Toen we naar huis gingen na 4 nachten hoefde ik hem snachts niet meer wakker te maken van de vroedvrouwen. Soms zit er snachts eens 3 uur tussen de start van de voedingen, maar de laatste nachten gaat dit eerder naar 5 à 6 uur. Ik voed hem dan omdat ik hoor dat hij honger krijgt, maar hij is dan nog niet wakker en weent niet ofzo. Nu zit ik er mee in dat ik te veel tijd tussenlaat... Wat denken jullie? Btw, ik geef borstvoeding.