9 Reacties

Je hebt ook nog een kleinere maat bij lansinoh xs, deze gebruiken wij! Zoontje is 9 weken

2 dagen geleden

Oh oké, er werd mij verteld dat dit voor prematuurtjes zou zijn. Maar het werkt bij jou kindje dus prima? Dan ga ik er zo eentje bestellen! Dankjewel ☺️

Reactie op BrusjevrO

Oh oké, er werd mij verteld dat dit voor prematuurtjes zou zijn. Maar het w ...
Prima ook nog niet, maar we zijn nog aan het oefenen. Hij heeft wel al een aantal keer gedronken van de fles maar het is goed timen tussen geen honger of teveel honger. Juist ertussenin en dan neemt hij de fles goed haha ☺️

2 dagen geleden

Wij hebben flesjes van MAM en ben hier heel tevreden over. Ik heb een heel eind borstvoeding gegeven in combinatie met bijvoeden erna (ivm gewicht). In 1 drinkbeurt dronk onze dochter dus van beide borsten en een fles. Ze schakelde met deze flessen altijd vlot tussen beide. Nog geen ander merk moeten proberen.

2 dagen geleden

Reactie op Margo97

Wij hebben flesjes van MAM en ben hier heel tevreden over. Ik heb een heel ...
Deze flessen werden ons trouwens aangeraden in de materniteit toen ze wisten dan ik borstvoeding gaf. Ze zouden zo gemaakt zijn dat de speen de tepel nabootst. Ik vind ze ook gemakkelijk schoon te maken, want ze draaien helemaal uit elkaar. Je hebt dus geen flessenborstel nodig om bij de bodem te kunnen.
Hier gebruik ik van Avent Philips maar speentje nr3. We kijken ondertussen om misschien al naar 4 te gaan omdat het te lang duurt.

gisteren

Hier ook heel tevreden van MAM. Ook eerst geprobeerd met Avent maar zonder succes :-)

gisteren

Ik heb alle merken geprobeerd ivm tongriempje die geknipt is MAM is de enige die hij neemt zeer tevreden amper krampen
Bij ons werd ook MAM aangeraden vanuit het ziekenhuis. Ik geef borstvoeding, maar moest bijvoeden omdat zijn gewichtje teveel daalde en later ook niet snel genoeg omhoog ging. Hij hapte aan het begin niet mooi aan, dus het was even zoeken, maar nu gebruik ik NUK (speen maat S) als hij nog extra voeding vraagt. Hier hapt hij nog veel beter aan, geeft minder terug en lijkt ook minder last van lucht te hebben. De MAM dronk hij ook wel mooi uit, maar met NUK lijkt hij rustiger te drinken. Succes!