5 Reacties

vorige week

Hey ons zoontje had net krampen enkon geen scheetjes laten met evoliz, wij zijn naar Nutrilon omnio dat is speciaal voor buik krampen, hij heeft niet meer melk terug maar de krampjes zijn niet veel beter maar hij drinkt wel beter. Amaro weegt 3,830 en drinkt 70 ML per les. Van vroedvrouw hebben wij middel kregen voor krampen en dat helpt echt zeer goed, mag 6 keer per dag 3 druppeltjes in nemen wanneer nodig, ik doe dan druppel op mijn vinger en dan in zijn mondje, vind het ook lekker en het is een natuurlijk middel. Het heet mama natura: Coli gutt 10 ML Half uur na zijn flesje, geef ik je dan die druppeltjes en 15 min later slaapt hij. Mag maar 6 keer dus 2-3 flesjes heeft hij we krampen en moeten we zijn buikje wrijven, masseren, beentjes fiets, na eten 10 min recht op houden, vreselijk je om je kind te zien afzien 😔

vorige week

Voor krampen pasgeborenen

vorige week

Poedermelk speciaal voor krampen

vorige week

Hier ook veel krampen bij ons zoontje. Ook gestart met Evolia en op aanraden van de vroedvrouw naar de Complete. Sinds vandaag veranderd. Wij geven ook Infacol en Bactiol. Kaka zit meestal 2 dagen tussen en protjes laat hij niet. Een kersenpitkussen helpt wel een beetje. Afwachten wat het zegt. Kan wel een week duren volgens mijn vroedvrouw…
Ik heb al vaak horen zeggen dat het flessenwater van de ALDI (dat met de roze dop) het beste werkt tegen de krampen bij een baby. Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik borstvoeding geef, maar ik hoor dit van veel vriendinnen