10 Reacties

6 dagen geleden
Bij de eerste echo hebben we het gehoord, 6w5d 馃グ kleine tip, maak een filmpje, zo leuk om af en toe nr te luisteren

6 dagen geleden
Afgelopen maandag eerste echo op zes weken en vijf dagen gehad. De gynaecologe zei dat de frequenties niet goed zijn voor de baby waardoor we geen hartslag te horen kregen. Wel zagen we het hartje kloppen op het scherm. We kregen de lengte van de baby en het aantal hartslagen te horen 馃グ

6 dagen geleden
Reactie op Steffietje
Afgelopen maandag eerste echo op zes weken en vijf dagen gehad. De gynaecol ...
Ja echo's zijn niet goed, daarmee dat ik wat wacht voor de echo. Ik denk dat ik aan 10w de 1ste echo ga laten nemen en in vertrouwen blijven dat alles goed gaat. Mijn ghc op 4 weken was 652 na het opzoeken en hier de berichtjes te lezen is dat al hoog en op goede weg. 馃グ

6 dagen geleden
Ik had tussen week 3 en 4 ongeveer 600 hcg. En dan 8 dagen later ongeveer 1500 hcg. En afgelopen maandag, 6 weken en 5 dagen, 113400 hcg. Volgende echo is op twaalf weken. Ik zit in fertiliteitsbehandeling waardoor de eerste echo volgens mij sneller is. Van het beste uitgaan 馃グ

6 dagen geleden
Reactie op Sharonf
Heb je dan 3 keer bloedafname gedaan? Huisarts zei gewoon aan week 10 de 1s ...
10 maart kreeg ik te horen dat ik zwanger was na een bloefafname ter controle in het ziekenhuis. Hcg 600 toen. Dan moest ik 18 maart terug gaan voor bloedafname met 1500 hcg als resultaat. En dan 31 maart opnieuw bloefafname en eerste echo. Toen hcg 113400. Vanaf nu niet meer opvolging in UZ maar bij mijn gewone gynaecoloog. Ik denk dat bij gewone zwangerschap zonder hulp van ziekenhuis de controles sowieso later en zelfs minder gebeuren.