11 Reacties

vorige week

Misschien gaat het te snel in plaats van te traag? Of krampjes.. eens een ander flesje geprobeerd? Heb dat ook vaak (borstvoeding) bij het aanleggen en is dan puur door krampjes ( ook geen reflux of allergie ofzo..) moeilijk he..
Bij ons betekent dit dat hij een boertje moet laten, misschien dat eens proberen?

vorige week

Wij hebben net hetzelfde , is bij onze zoon verborgen reflux , da wil zeggen da het zuur terug in zijn mondje komt en da het pijn doet voor zijn keel maar is niet zichtbaar. Is ook halverwege de fles dat het begint en andere symptomen waren ook overstekken , beetje zure adem, veel hikken, kuchen… de pediater heeft ons omeprazole gegeven om te testen en het gaat al beter. Misschien toch nog eens navragen bij de pediater of het dat echt niet is ?

vorige week

Reactie op Katharinaaaa

Wij hebben net hetzelfde , is bij onze zoon verborgen reflux , da wil zegge ...
Of vooral : heeft jouw kindje ook nog die andere symptomen ?

vorige week

Reactie op Katharinaaaa

Of vooral : heeft jouw kindje ook nog die andere symptomen ?
Bij ons is het trouwens pas begonnen rond 5 weken

vorige week

Reactie op Katharinaaaa

We gaan het laten testen dan opnieuw om zeker te zijn dat het toch geen verborgen reflux is

vorige week

Reactie op Katharinaaaa

Hoelang doet jouw kindje over flesje of borstvoeding? Bij ons overstrekt die zich vaak, trekt zijn hoofdje naar achter als ik hem wil ophouden voor een boertje, drinkt in het begin rustig maar naarmate de fles vordert wordt hij steeds onrustiger, wil precies wel drinken maar begint toch te huilen, is boos en beweegt veel

vorige week

Reactie op Alice555

Hoelang doet jouw kindje over flesje of borstvoeding? Bij ons overstrekt di ...
Ja was bij ons hetzelfde ! Hij deed redelijk lang over een flesje. En inderdaad in het begin goed , maar ongeveer in de helft van de fles begon hij hard te huilen en dan dronk hij niet meer maar leek wel nog honger te hebben, zo heel verwarrende signalen ! Dat ik hem bijna moest forceren om te drinken tijdens het huilen door

vorige week

Reactie op Alice555

We gaan het laten testen dan opnieuw om zeker te zijn dat het toch geen ver ...
Ja goed idee ! Ik ben natuurlijk helemaal geen medische expert maar alles wat je zegt klinkt heel erg hetzelfde als bij ons. En is zielig om je kindje zo te zien hè ! Bij ons is het nu dus al wat beter , hopelijk vind je ook snel een oplossing

vorige week

Reactie op Katharinaaaa

Ja goed idee ! Ik ben natuurlijk helemaal geen medische expert maar alles w ...
Ik vraag me gewoon af of ze snel geneigd zijn medicatie te geven? Ik ben in de tijd al eens geweest en toen sprak ze over geen rode keel dus geen reflux maar natuurlijk ben ik nu wel wat in de war

vorige week

Reactie op Alice555

Ik vraag me gewoon af of ze snel geneigd zijn medicatie te geven? Ik ben in ...
Oei ja snap ik! Volgens mij hangt het ene beetje af van pediater tot pediater . Bij mijn zoontje was zijn keel ook niet rood, want dat is denk ik enkel als het echt vergevorderd is en de keel geïrriteerd is door al het zuur