8 Reacties

5 dagen geleden
Ik herken me hier helemaal in! Ik voel me ook de hele dag door misselijk, alsof ik op een boot zit, en ik heb nauwelijks kracht om voor mijn andere kinderen te zorgen. Navalit helpt bij mij helaas ook niet en maakt me alleen maar ontzettend moe. Maar het klopt inderdaad dat de eerste drie maanden het lastigst zijn, en gelukkig wordt het daarna beter. Dus nog even volhouden en doorbijten鈥攂innenkort kunnen we hopelijk echt beginnen genieten van onze zwangerschap!

5 dagen geleden
Ik heb andere medicijnen gekregen. Van de dokter bonjesta omdat navalit ook niet werkte. Ik eet nu ook meer zout ik had lage bloeddruk en dat veroorzaakt ook misselijkheid.

3 dagen geleden
Dankjewel allemaal voor de reacties , het helpt om te weten dat ik niet de enige ben. En hopelijk gaat het bij iedereen snel voorbij, we geraken er wel door !! 馃槉

3 dagen geleden
Ik ontbijt laat dan heb ik geen ochtend misselijkheid... Drink wel water zodat ik iets binnen heb in de ochtend. Ik gebruik geen pillen voor misselijkheid. Ik temper ook de cola en als ik genoeg heb dan stop ik en als ik 2u later terug honger heb, eet ik de rest op. Doordat onze organen nu minder functioneren en alle energie naar kindje gaat probeer ik zoveel mogelijk mijn lichaam en signalen te volgen. Ik ben nu 5w + 3 ik voel dat de helft van de misselijkheid wegvalt als ik anders eet, en na eten ga ik wat liggen of zitten. Als ik wandel dan heb ik terug oprispelingen 馃檲

3 dagen geleden
Ik snap wat je bedoelt ik leef op crackers heel de dag zodat men maag niet leeg is maar ik kan nauwelijks eten en zit gelijk vol ze noemen het ochtenmisselijkheid maar ik heb er doorheen de dag last van. Cola drink ik niet meer na 20u en dat helpt wel tegen het zuur en eten als je honger hebt al is het 2 happen en dan klaar dat is voldoende hopelijk gaat het snel beter ik ben nu 7 weken dus heb nog een eindje te gaan